Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. KissMeQuick schreef:Ik heb een fleecedeken zonder bilkoorden en buiksingels, kan die onder de gewone deken? Of gaat dat schuiven?
onder een adnere deken liggen, maar er zit nog wel losjes een dekensingel om de fleecedeken.. Dus misschien dat je ergens een dekensingel vandaan kan toveren, want bij ons gaat het prima zo.. Heb het eigenlijk nog niet zonder die singel geprobeert.. 
horselover23 schreef:Die van mij staat altijd zonder deken, maar aangezien ze al behoorlijk in de rui is, krijgt ze vanavond toch wel een dikke winterdeken op.
Sammie schreef:
Tevens de tip aan iedereen om GOED OP HET WEERBERICHT te letten, want gisteravond gaven ze weer maximaal -8 op.
Sammie schreef:horselover23 schreef:Die van mij staat altijd zonder deken, maar aangezien ze al behoorlijk in de rui is, krijgt ze vanavond toch wel een dikke winterdeken op.
En hoe dik is die deken dan? Ik zou dan gewoon een 150 erop leggen of zelf een ongevoerde. Als ze zonder deken staat is dat niet zo'n probleem, d'r systeem raakt alleen maar meer in de war als je vannacht meer dan 200 gr erop gaat leggen.
Tevens de tip aan iedereen om GOED OP HET WEERBERICHT te letten, want gisteravond gaven ze weer maximaal -8 op.