wat vinden jullie van dit paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Re: wat vinden jullie van dit paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:16

Ik vind het een heel mooi paard !!
Mare... Zoals hier boven al gezegd vind ik het redelijk duur voor een paard dat niet echt 'bekend' Clown is !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:36

Ik heb geen verstand van paarden,maar ik vind dat ze erg doorzakt met haar hoeven. Hoe moet ik dat zeggen. Ik vind dus dat ze niet mooi op haar voeten staat en misschien een andere smid, maar mijn bescheiden mening.

Ik heb zelf nl een paard dat snel te plat komt te staan en dan voor geen meter meer loopt, met rugproblemen e.d. Dus ik heb een tik om altijd naar de voeten te kijken.

Verder een leuk paard, maar ik vind hem te duur. Voor dat geld is er meer te koop en die hebben al meer training gehad. 5000 en dan de rest er zelf aan trainen, dan is hij dat geld waard. Maar goed mijn mening.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:39

Je hebt geen verstand van paarden maar dat kan je wel zien Clown

Heb je het trouwens over de kootstand? Want die vind ik namelijk nog helemaal niet zo dramatisch week..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:43

haha, zoals jij dat verwoord impliceer je alsof ik doe dat ik het wel weet.

Ik denk idd de kootstand en die vind ik dus wel week.

Maar ben er ondertussen ook al achter dat hoefsmeden weer heel erg gebiedsgebonden verschillend werken. Zo bij mij in de buurt, altijd de verzenen helemaal wegsnijden. Bij ons staan ze dus ook rechter, vandaar.

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 20:48

Ze is volledig goedgekeurd op alles en we hebben haar nu ook gekocht! Lachen Nu zijn we alleen nog aan het kijken voor een leuke springhengst voor haar.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:04

Gefeliciteerd! Vind het een erg leuk paard, al is het dan van een foto beoordeeld. Veel succes ermee.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:06

russel schreef:
haha, zoals jij dat verwoord impliceer je alsof ik doe dat ik het wel weet.

Ik denk idd de kootstand en die vind ik dus wel week.

Maar ben er ondertussen ook al achter dat hoefsmeden weer heel erg gebiedsgebonden verschillend werken. Zo bij mij in de buurt, altijd de verzenen helemaal wegsnijden. Bij ons staan ze dus ook rechter, vandaar.

Nee dat bedoelde ik niet maar zoals jij dat typte kwam het heel vreemd over Clown

De verzenen wegsnijden Verward Dat lijkt me niet goed Verward
Maar de kootstand heeft niets met bekappen te maken, dat is de hoek van de kogel naar de grond en van de kogel recht door getrokken tot het midden van de hoef.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:40

Gefeliciteerd met je aankoop !
Dat je er veel geluk mee mag hebben.

Wat een ander er van vind is eigenlijk niet zo belangrijk, het gaat erom dat jij er plezier mee hebt !!

Leuke hengst ? Springen ? Kort maar krachtig......Lupicor

Niet de goedkoopste met 1200 euro dekgeld, maar ik heb er alleen nog maar rassige paarden van gezien !!
En springen kunnen ze..........

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 07:59

Ik vind het een erg mooi paardje Ja