ik had ook al zitten denken aan duct tape en dan een sok in de hoef stoppen. Zou op zich goed moeten houden als je de hoef goed drrog maakt voordat je begint te plakken. Mijn fiets hangt aan elkaar met die tape
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tiggeriedoo schreef:is het schadelijk dan voor haar als ze een dagje met sneeuw in haar hoefjes staat? Ze staat toch ook vaak in de nattigheid met modder e.d....dat is ook glad???

esther82 schreef:Is er nog iemand die dat met die sokken en de tape heeft geprobeerd?
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig hoe dat werkt. Ga dat denk ik vanmiddag ook maar eens testen. Je weet nog eens nooit.
geeek schreef:esther82 schreef:Is er nog iemand die dat met die sokken en de tape heeft geprobeerd?
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig hoe dat werkt. Ga dat denk ik vanmiddag ook maar eens testen. Je weet nog eens nooit.
ik heb het eens met sokken geprobeert maar dan alleen aan de hand en dat ging wel goed het klont niet en ze ging er niet van glijden op gladde stukken maar onder het zadel weet ik niet

esther82 schreef:Ik heb het geprobeerd met die sokken, maar dat was geen succes. Met 5 minuten waren ze al doorgesleten. En het waren toch echt sterke.![]()
Jammer...
ik heb nu een uur staan scheppen tot dat ik een longeercirkel had. Daar heb ik hem maar en beetje laten stappen en draven.
sherwood schreef:euh beetje smerige oplossing misschien, maar laat de stront onder de hoeven zitten. Niet uitkrabben. Dan zitten de hoeven al vol, en als je mazzel hebt zitten ze zo vol dat de sneeuw niet kan blijven plakken.
verder heb ik zelf ook zitten denken aan die plakverband rollen. Maar dat was wel erg duur.
Hebben ze die ook in maat shire? maatje 9 maar 8 is voor sommigen al goed genoeg.