Ik hoop het ook. Ik ga vandaag eens bellen naar zo iemand van kranten baantjes, de regiobode.. Het schijnt dat ze hier in de buurt veel mensen nodig hebben. Dus dan kan ik mooi van dat geld lekker sparen, en als ik goed verdien genoeg om een haflinger te onderhouden word het een haflinger, als ik dan nog genoeg geld overhoud om een shet te onderhouden word het een shet en haf. Ben stapel gek op beide beestjes. Maar ik denk dat het toch een shet word, aangezien ik meer ervaring met shetjes heb en er net iets meer gek op ben. Maar wie weet.
hier in de omgeving zijn stallingen (weidegang) vaak 75 euro pm, dus opzich wel redelijk. Ik ga wel opzoek naar een weidegang waar of een bak bij zit, of iets waar ik kan rijden. In rheden wonen kennisen van mij en daar mag k altijd bij in de bak rijden, dus als ik in een bak wil rijden kan dat. Nouwja ik zou niet echt rijden maar me schoonzusje wel. Die ga ik dan denk ik een soort van les geven. Gewoon gratis, haar ouders betalen dan al zoveel..
Ik ga vandaag met me ma er over hebben dat ik het toch heel graag wil, en ik opzoek ga naar een weiland en een leuke shet. Dat ik al een verzorger heb die ook mee betaald. En of hun de weidegang willen betalen.
Als ik het dan voor mekaar krijg, weet ik eigenlijk al wel paardje ik wil. Johnny van Ymke, ik ben dolgek op hem. En hopelijk is ie nog neit verkocht als ik het mag. Johnny is wel kleiner als mijn minimum. volgensmij 85 cm. Maar goed, k heb er al een beetje op gereden, en me schoonzusje is voorlopig nog wel op de goede lengte.. Tenzij ik een leuk paardje tegen kom (die ik tegen was gekomen inArnhem die daar op stal kon blijven en 110 was.. en beleerd). van 110 ofzo..
nouwja. ben benieuwd..
Als iemand tips heeft om te zoeken naar een weiland *site's ofz* kom maar op, en ook voor zoeken naar paardjes..
Op dit moment struin ik alleen marktplaats af..