Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en je weet het als het niet anders kan wil ik dr ook wle voor je in de gaten houden en evt los gooien of longeren. trouwens zou ze niet in de zomer bij hein en dith kunne staan die 15 dagen? kan ze ook in de wei!
laukjefreak schreef::D en je weet het als het niet anders kan wil ik dr ook wle voor je in de gaten houden en evt los gooien of longeren. trouwens zou ze niet in de zomer bij hein en dith kunne staan die 15 dagen? kan ze ook in de wei!
zou ik wel met paps en mams moeten overleggen.. maar verkeerd lijkt het me niet
calypso1989 schreef:ik bedoel er mee dat er een bekende af en toe gaat kijke hoe het met haar is
inib schreef:calypso1989 schreef:ik bedoel er mee dat er een bekende af en toe gaat kijke hoe het met haar is
Je doet net of er bij ons niemand is die naar haar kijkt, die pony van jou is de meest verwende op de hele stal dus ga nu a.u.b. niet zeuren dat er niemand naar haar kijkt, sorry maar je stelt je erg aan.
toen ze ziek was..was het toch ook niemand opgevallen..alleen ikzelf dus... dus dan vraag ik het wel aan Lotte of ze kan regelen dat ze bij Hein en Edith kan staan...
chagrijntje schreef:Nou Sharon dan betaal je toch zelf even..
Papa betaalt niet voor niets voor de manege en
reken er maar op dat cleo gewoon bij de manege
blijft.. Wat zit je eigenlijk druk te maken om niets..
Laat Wietske er gewoon oprijden en laat hem verwennen
door Lieneke..
enneh met dat longeren zit je er ook helemaal naast..
hij doet geen vlieg kwaad.. tja als hij fris is dan trekt
hij maar dat doen alle paarden....
. chagrijntje schreef:Nou Sharon dan betaal je toch zelf even..
Papa betaalt niet voor niets voor de manege en
reken er maar op dat cleo gewoon bij de manege
blijft.. Wat zit je eigenlijk druk te maken om niets..
Laat Wietske er gewoon oprijden en laat hem verwennen
door Lieneke..
enneh met dat longeren zit je er ook helemaal naast..
hij doet geen vlieg kwaad.. tja als hij fris is dan trekt
hij maar dat doen alle paarden....
en etc ?? calypso1989 schreef:ik ga in mei 15 dagen op vakantie naar de Canarische eilanden.. heel leuk en aardig van m'n ouders maar zit dus nu met een probleem:
Met Lieneke (die haar altijd blinkend op stal laat staan) gaat ze aan de haal (dom rennend de bak door) dus dat lijkt me onverantwoord..
Bij Wietske doet ze alsof ze kreupel istja vraag me ook niet hoe of wat maar dat is zwaar apart..
Verder heb ik geen idee wie haar zou moeten rijdendus wat moet ik nou.. ik wilde graag thuisblijven om gewoon bij haar te kunnen blijven maar daar zijn m'n ouders het dus niet mee eens..
heeft iemand een idee
jen_iis schreef:calypso1989 schreef:ik ga in mei 15 dagen op vakantie naar de Canarische eilanden.. heel leuk en aardig van m'n ouders maar zit dus nu met een probleem:
Met Lieneke (die haar altijd blinkend op stal laat staan) gaat ze aan de haal (dom rennend de bak door) dus dat lijkt me onverantwoord..
Bij Wietske doet ze alsof ze kreupel istja vraag me ook niet hoe of wat maar dat is zwaar apart..
Verder heb ik geen idee wie haar zou moeten rijdendus wat moet ik nou.. ik wilde graag thuisblijven om gewoon bij haar te kunnen blijven maar daar zijn m'n ouders het dus niet mee eens..
heeft iemand een idee
mss advertentie ?? (waar woon je ?)
bakstertje schreef:maar toen ze ziek was, haalde niemand haar uit de stal omdat jij er wel gewoon was, en lijkt me beetje raar dat iedereen haar zomaar uit de stal mag halen om haar te poetsen en los te gooien..
Maar zo te horen heb je genoeg keus...
suc6 verder
toen mocht ze er niet eens uit ...
calypso1989 schreef:ja en dan.. dan word er nog niet naar hoeven gekeken.. ze word niet gepoetst... en dan
...).Chestnut schreef:Vakantie voor je paard?
Offe, je kan kan je paard altijd nog mee laten lopen op een manege, in ruil voor stallig (maar of jij en je paard daar blijer van worden...).
Mijn opa zorgt altijd voor de paarden, die geeft ze gewoon hooi, zet ze in de wei enzo, meer niet.