Ponyparkcity, vakantiehuisjes met shetlandpony's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

Re: Ponyparkcity, vakantiehuisjes met shetlandpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:27

pnyparkcity hoort bij slagharen, maar als alle huisjes er hetzelfde zijn als bij slagharen... wel succes zal ik dan maar zeggen...

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:35

Ik ben 1 keer naar Ppc geweest , en ik vond het eerlijk verschikkelijk !
Ik vind het echt zielig voor die beestje hoe er met hun om word gegaan !
En hoe hard ze moeten werken , en dat er ook nog wel eens volwassen op zitten .. Huilen
De pony's zijn ook erg schik achtig / bang en koppig omdat ze gewoon niet meer willen .
Ik ga nooit meer heen , voor geen goud. ( alleen mischien om die beestjes te helpen )

nemopaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:12

sannekeee schreef:
En hoe hard ze moeten werken , en dat er ook nog wel eens volwassen op zitten .. Huilen
De pony's zijn ook erg schik achtig / bang en koppig omdat ze gewoon niet meer willen .
Ik ga nooit meer heen , voor geen goud. ( alleen mischien om die beestjes te helpen )

ehh er word heel erg op gelet wie erop zit en wie niet dus ik weet niet in welk jaar JIJ geweest ben??
1880ofzo geen pony word er meer mishandelt!!!

nemopaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:19

Chanelletje schreef:
Erg SLECHTE ervaring.Wij hadden zo'n bungalow.Helemaal blij,er was een televisie bij!Pech gehad,het enigste kanaal was ponyparkcity.Het was er erg koud,en geen verwarming.Het stapelbed zakte in elkaar als je op de bovenste ging slapen.En de douche?Die zat echt vol schimmels..Op een gegeven moment maar een pony gehuurt,maarja,die wou niet mee en hij stopte steeds vlak bij ons huis Frusty Ik was heel bij om weer thuis te zijn! Lachen

ach mens wat je zecht is ALLEMAAL niet waat! of misschien bij jou huisje maar de mijne was perfect in orde!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:28

Ik vindt het nogal appart.
Als je graag in de zomervakantie met paarden wat wil dun leas dan voor 1 week een leuke pony bij de manege voor je kind/of jezelf..
Maar op vakantie en dan zo'n shet erbij ,, vind ik zelf erg appart..
Ik ben dr zelf ook nooit heen geweest maar heb wel eens slechte verhalen gehoord (vroeger dan, misschien is het nu wel verbeterd, qua de omstandigheden van de paarden dan)

__Daphnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:47

dat is bij Slagharen. Ze zeggen dat dat heel leuk is maar ik ben er nog nooit geweest.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:47

nemopaard schreef:
sannekeee schreef:

ehh er word heel erg op gelet wie erop zit en wie niet dus ik weet niet in welk jaar JIJ geweest ben??
1880ofzo geen pony word er meer mishandelt!!!

2006 !! Knipoog En het was verschikkelijk ! Ik vind al die pony's zo zielig ! En al die kinderen , die niet aan de pony's denken , maar alleen aan hun zelf ! En de meeste die ppc een goed park vinden , zijn zelf van die kinderen , of ouders met van die kinderen !! Clown

Rafarta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 18:39

Wij zijn er ook een keertje geweest, ik was toen denk ik 14 jaar en mijn zusje 12.

We zijn een week geweest, en je mocht elke dag een andere pony komen halen, we hebben 5 keer een onmundig kreng gehad, het echte western rodeo gevoel Clown Twee keer een lief diertje waarmee we de hele dag door het park hebben gescheurd. Je ziet veel kinderen en ouders die geen bal van pony's afweten en dan krijg je inderdaad situaties die niet ideaal zijn voor de pony's, ik zal mij daar zelf misschien ook wel schuldig aan gemaakt hebben.

Ik ben in ieder geval niet helemaal enthousiast over het park, ik vind het een raar idee om die pony's zo zonder begeleiding mee te geven.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 00:14

Ik ben vroeger vaak naar ponypark slagharen geweest en een paar keer naar collendoorn.

Ik heb leuke herinneringen aan collendoorn. Je had ook mogelijkheid om lessen te volgen in een rijbak. Maar ik weet nog dat ze veel shetlanders, fjorden en gevleke paarden hadden. Veel pony's waren eigenwijs en luisterde niet altijd naar je. Ik had een keer een gevlekte pony geleend en die wilde steeds maar gaan liggen. Of juist een pony die hard ging rennen en onder de takken door en toen PETS lag ik op de grond en hij ging terug naar de stal rennen. Tong uitsteken Maar in algemeen was het wel leuk, lekker rijden over zandpaden en beetje crossen met andere kinderen. En ik kocht ook paardensnoepjes en andere paardenspullen in een winkel bij de stal in de buurt. Maar ik werd te oud en te groot voor shetjes (ik was 12/13) en toen kwam ik nooit meer bij ponypark slagharen en collendoorn langs.

Ik was nog jong en had dus geen flauw benul dat het niet ideaal was voor de paarden. Tja, als je jong bent, dan denk je alleen aan fun (rijden). Tong uitsteken Haha! En de ouders hebben toch geen verstand van de paarden, die vinden juist leuk voor de kinderen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 01:05

Topic uit 2005.
Slotje dus.