Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sannekeee schreef:Ik ben 1 keer naar Ppc geweest , en ik vond het eerlijk verschikkelijk !
Ik vind het echt zielig voor die beestje hoe er met hun om word gegaan !
En hoe hard ze moeten werken , en dat er ook nog wel eens volwassen op zitten ..![]()
De pony's zijn ook erg schik achtig / bang en koppig omdat ze gewoon niet meer willen .
Ik ga nooit meer heen , voor geen goud. ( alleen mischien om die beestjes te helpen )
Chanelletje schreef:Erg SLECHTE ervaring.Wij hadden zo'n bungalow.Helemaal blij,er was een televisie bij!Pech gehad,het enigste kanaal was ponyparkcity.Het was er erg koud,en geen verwarming.Het stapelbed zakte in elkaar als je op de bovenste ging slapen.En de douche?Die zat echt vol schimmels..Op een gegeven moment maar een pony gehuurt,maarja,die wou niet mee en hij stopte steeds vlak bij ons huisIk was heel bij om weer thuis te zijn!
nemopaard schreef:sannekeee schreef:Ik ben 1 keer naar Ppc geweest , en ik vond het eerlijk verschikkelijk !
Ik vind het echt zielig voor die beestje hoe er met hun om word gegaan !
En hoe hard ze moeten werken , en dat er ook nog wel eens volwassen op zitten ..![]()
De pony's zijn ook erg schik achtig / bang en koppig omdat ze gewoon niet meer willen .
Ik ga nooit meer heen , voor geen goud. ( alleen mischien om die beestjes te helpen )
ehh er word heel erg op gelet wie erop zit en wie niet dus ik weet niet in welk jaar JIJ geweest ben??
1880ofzo geen pony word er meer mishandelt!!!
En het was verschikkelijk ! Ik vind al die pony's zo zielig ! En al die kinderen , die niet aan de pony's denken , maar alleen aan hun zelf ! En de meeste die ppc een goed park vinden , zijn zelf van die kinderen , of ouders met van die kinderen !!
Twee keer een lief diertje waarmee we de hele dag door het park hebben gescheurd. Je ziet veel kinderen en ouders die geen bal van pony's afweten en dan krijg je inderdaad situaties die niet ideaal zijn voor de pony's, ik zal mij daar zelf misschien ook wel schuldig aan gemaakt hebben.
Maar in algemeen was het wel leuk, lekker rijden over zandpaden en beetje crossen met andere kinderen. En ik kocht ook paardensnoepjes en andere paardenspullen in een winkel bij de stal in de buurt. Maar ik werd te oud en te groot voor shetjes (ik was 12/13) en toen kwam ik nooit meer bij ponypark slagharen en collendoorn langs.
En de ouders hebben toch geen verstand van de paarden, die vinden juist leuk voor de kinderen.