Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XoNo schreef:Pas wachten met corrigeren wanneer ze weer alle voetjes aan de grond hebben.

gesina schreef:Wij hebben twee veulens staan 1 van 6mnd en 1 van 9 mnd.
Om de laatste gaat het (shet x dartmoor),die steigerd nu zodra je hem uit de stal of wei haalt.
dus touw om zijn neus en goed beet houden en dan gaat het redelijk.
Hoop dat ie dat achter zich laat als ie gecastreerd is.
Ook duikt meneer op zijn maatje als ie voor hem loopt dus ze gaan een voor een naar buiten of naar binnen.Zodra ze binnen of buiten staan is het over en gaan ze spelen.
Hij is nog wat jong om al een bit in te doen dus ik zie de ketting aan het halster ook wel zitten.Bedankt voor de tip.
Twee maanden geleden kon er nog een kind met hem lopen nu niet meer,eigenwijze puberale macho
gesina schreef:Wij hebben twee veulens staan 1 van 6mnd en 1 van 9 mnd.
Om de laatste gaat het (shet x dartmoor),die steigerd nu zodra je hem uit de stal of wei haalt.
dus touw om zijn neus en goed beet houden en dan gaat het redelijk.
Hoop dat ie dat achter zich laat als ie gecastreerd is.
Ook duikt meneer op zijn maatje als ie voor hem loopt dus ze gaan een voor een naar buiten of naar binnen.Zodra ze binnen of buiten staan is het over en gaan ze spelen.
Hij is nog wat jong om al een bit in te doen dus ik zie de ketting aan het halster ook wel zitten.Bedankt voor de tip.
Twee maanden geleden kon er nog een kind met hem lopen nu niet meer,eigenwijze puberale macho
Coby schreef:Het gaat om een arabische volbloed, voor de duidelijkheid.![]()
Vanmiddag probeerde ze te steigeren met het insmeren van haar mokvoetje. Ik heb haar een trap onder haar buik gegeven, en vervolgens was ze poeslief.... Snijdt een ketting langs het halster niet vreselijk in haar neus?