Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manonutjuh schreef:heb altijd merkloos gaat twee jaar mee, dan wordt me neusriem tegroot. KAn ik lkkr weer een niewe kopen
.
). Nu beginnen de goude randjes ook los te gaan :'(. Toch ben ik altijd erg tevreden over Kieffer, en ga nu dus voor de Ergonomic
.
)grauwman schreef:Ik heb alleen maar Kieffer hoofdstellen en nog nooit problemen gehad. Een aantal stalgenoten hebben het pagony hoofdstel met brede aansnoerneusriem gekocht die van de jaar aanbieding en ik hoor daar alleen maar goede berichten over.
Citaat:Ik leg mijn nieuwe hoofdstellen eerst altijd in een bak met olie, daar laat ik hem ongeveer een dag inliggen en dan haal ik hem er uit en laat hem nog een dag intrekken en 'opdrogen' dan een droge doek erover en ze zijn zo soepel als wat. Ze worden bijna niet meer hard ook. Ook de goedkopere niet.
dorientjuh schreef:@ ramira:Citaat:Ik leg mijn nieuwe hoofdstellen eerst altijd in een bak met olie, daar laat ik hem ongeveer een dag inliggen en dan haal ik hem er uit en laat hem nog een dag intrekken en 'opdrogen' dan een droge doek erover en ze zijn zo soepel als wat. Ze worden bijna niet meer hard ook. Ook de goedkopere niet.
In wat voor olie leg je ze dan? speciale olie voor hoofdstellen of gewoon olijfolie ofzo?
Orchid schreef:De pagony met brede aansnoer-neusriem is idd ook wel mooi
Maar niemand ervaring met de hoofdstellen van zadelmarkt?
en ziet er nog als nieuw uit. Heel soepel leer, ik heb meerdere hoofdstellen (gehad) maar deze is echt geweldig!