Zijn jullie Thermoboots Basic van Divoza ook zo slecht.....?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xThalyx

Re: Zijn jullie Thermoboots Basic van Divoza ook zo slecht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:33

die thermolaarzen zijn gewoon rot dingen.. ik heb er ook al zoveel gehad en nu heb ik ook de mountain en die zijn toppie...
Alleen de rits gaat wel snel kapot denk ik...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:24

Ik heb die thermoboots Basic van Divoza al 2 jaar.
Die van mij zijn nog in superstaat.
Ze zakken niet in, de voering is nog helemaal goed en er zit nog geen beschadiging aan.
Ik vraag me eerlijk gezegd toch af wat jullie er mee doen. Knipoog

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:15

Ik heb thermo laarzen van Dafna. Zijn echt geweldig, blijven super mooi, heb ze nu al een paar jaar. Ze zijn echt lekker warm. Ze zitten heerlijk en er valt nog mee te rijden ook. (dat was eerst wel even wennen als je normaal met leren laarzen rijd Lachen )

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:19

Grappi om dit onderwerp tegen te komen. Ik heb ze een paar maanden geleden ook bij Divoza gekocht en ben er inderdaad geenszins tevreden over. Ze zijn voor geen meter waterdicht en dan bedoel ik dat ik tijdens het wandelen met de honden al natte voeten krijg als het lichtelijk regent en de naden laten inderdaad los! Voor mij geen thermoboots meer volgend jaar, als er iemand anders tips heeft voor een goed alternatief!

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:57

MissJ schreef:
Ik heb die thermoboots Basic van Divoza al 2 jaar.
Die van mij zijn nog in superstaat.
Ze zakken niet in, de voering is nog helemaal goed en er zit nog geen beschadiging aan.
Ik vraag me eerlijk gezegd toch af wat jullie er mee doen. Knipoog

hmm.. misschien is dat van jouw een ander model nog ofzo omdat je ze al wat langer hebt Verward die voering die bij mij losliet was al helemaal in het begin bijna. Ik heb ze alleen aan als het echt koud is( zegmaar kouder dan 3 graden ofzo:) )

En rare dingen doe ik er niet mee

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:13

DEESenJAMBO schreef:
Ik heb thermo laarzen van Dafna. Zijn echt geweldig, blijven super mooi, heb ze nu al een paar jaar. Ze zijn echt lekker warm. Ze zitten heerlijk en er valt nog mee te rijden ook. (dat was eerst wel even wennen als je normaal met leren laarzen rijd Lachen )

Bij Horselover besteld??
Ik had vorig jaar Thermolaarzen van Dafna bij Horselover besteld, maar omdat ik redelijk grote voeten heb(maat 41):S waren die kuiten véél te wijd!! Echt heel jammer, want de voet zat goed, maar het zag er niet uit met van die te wijde kuiten!! Die heb ik dus teruggestuurd, ze hadden helaas geen kuitmaten.
Maar een vriendin van mij had tegelijk ook die laarzen besteld(maat 38 ofzo) en bij haar waren die kuiten niet zo extreem wijd, en zij heeft er nu nog veel plezier van geloof ik!!

Kimmes schreef:
Ze zitten heerlijk en ik heb zelden kouden tenen,door de ruimte bij de neus OK dan!

ruimte is inderdaad ook heel belangrijk!! dat je teentjes nog eens een beetje kunnen heen en weer wiebelen Tong uitsteken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:53

MightyMike schreef:
Grappi om dit onderwerp tegen te komen. Ik heb ze een paar maanden geleden ook bij Divoza gekocht en ben er inderdaad geenszins tevreden over. Ze zijn voor geen meter waterdicht en dan bedoel ik dat ik tijdens het wandelen met de honden al natte voeten krijg als het lichtelijk regent en de naden laten inderdaad los! Voor mij geen thermoboots meer volgend jaar, als er iemand anders tips heeft voor een goed alternatief!

Dat snap ik ook niet, ik doe ze juist altijd aan omdat ze waterdicht zijn.
Ben er de hele dag al mee door de sneeuw aan het ploegen, lekkere warme en droge voetjes.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:54

judith_slu schreef:
[
hmm.. misschien is dat van jouw een ander model nog ofzo omdat je ze al wat langer hebt Verward die voering die bij mij losliet was al helemaal in het begin bijna. Ik heb ze alleen aan als het echt koud is( zegmaar kouder dan 3 graden ofzo:) )

Dat was ook maar een grapje. Ach gut

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 08:57

MissJ schreef:
judith_slu schreef:
[

Dat was ook maar een grapje. Ach gut

oh o: oke !

Moderatoropmerking:
Aangezien dit een erg oud topic is zijn de nieuwste berichten verwijderd. Topics zijn na één maand oud en op de fotofora zelfs al na twee weken.
Laatst bijgewerkt door Judje op 02-12-08 13:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 02-12-2008: berichten gesplit ivm oud topic & opmerking bijgevoegd.