Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) MissJ schreef:Ik heb die thermoboots Basic van Divoza al 2 jaar.
Die van mij zijn nog in superstaat.
Ze zakken niet in, de voering is nog helemaal goed en er zit nog geen beschadiging aan.
Ik vraag me eerlijk gezegd toch af wat jullie er mee doen.
die voering die bij mij losliet was al helemaal in het begin bijna. Ik heb ze alleen aan als het echt koud is( zegmaar kouder dan 3 graden ofzo:) )DEESenJAMBO schreef:Ik heb thermo laarzen van Dafna. Zijn echt geweldig, blijven super mooi, heb ze nu al een paar jaar. Ze zijn echt lekker warm. Ze zitten heerlijk en er valt nog mee te rijden ook. (dat was eerst wel even wennen als je normaal met leren laarzen rijd)
Kimmes schreef:Ze zitten heerlijk en ik heb zelden kouden tenen,door de ruimte bij de neus![]()
MightyMike schreef:Grappi om dit onderwerp tegen te komen. Ik heb ze een paar maanden geleden ook bij Divoza gekocht en ben er inderdaad geenszins tevreden over. Ze zijn voor geen meter waterdicht en dan bedoel ik dat ik tijdens het wandelen met de honden al natte voeten krijg als het lichtelijk regent en de naden laten inderdaad los! Voor mij geen thermoboots meer volgend jaar, als er iemand anders tips heeft voor een goed alternatief!
judith_slu schreef:[
hmm.. misschien is dat van jouw een ander model nog ofzo omdat je ze al wat langer hebtdie voering die bij mij losliet was al helemaal in het begin bijna. Ik heb ze alleen aan als het echt koud is( zegmaar kouder dan 3 graden ofzo:) )
En rare dingen doe ik er niet mee
MissJ schreef:judith_slu schreef:[
hmm.. misschien is dat van jouw een ander model nog ofzo omdat je ze al wat langer hebtdie voering die bij mij losliet was al helemaal in het begin bijna. Ik heb ze alleen aan als het echt koud is( zegmaar kouder dan 3 graden ofzo:) )
En rare dingen doe ik er niet mee
Dat was ook maar een grapje.