Geluid bij draven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brendahorseslover

Re: Geluid bij draven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 19:36

Citaat:
Dan hebben ze je dus mooi wat op de mouw gespeld. Dat hormonen-verhaal zet maar bij de vuilnisbak, is onzin.
Het is niet meer of minder dan dat ie z'n penis helemaal achterin de koker heeft opgetrokken, waardoor er een holle ruimte ontstaat in de koker. Deze ruimte is niet constant en ook is de opening soms afgesloten. Al die bewegingen bij elkaar maakt dat de luchtverplaatsing hoorbaar wordt.
Dat hengsten het niet zouden hebben is niet waar, maar het is wel zo dat hengsten hun penis meestal niet zo ver intrekken.

Ow okay, ik had eerst geen idee, maar dat stond op een site dus vandaar. Ik hoorde van iemand dat de veearts haar had verteld dat het door lucht uit de darmen kwam dus vandaar dat ik het me afvroeg Knipoog
Maar weet je ook waarom ze het zo ver optrekken zegmaar?

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:14

mijn paard doet het ook.
vind het zwaar irritant iniedergeval.
maar ja dat heb je vaak met n ruin,had ik maar n merrie moeten nemen }>

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:28

SANEX schreef:
Misschien dat dat wel per paard verschilt, aangezien mijn vorige paard het juist liet horen als hij volledig ontspannen was.

Als ik rij op manege paard lijkt het ook meer in het midden van de training te zijn, als hij meer ontspannen en alerter is, maarja je weet maar nooit misschien is ie dan wel gespannen.