Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Quinzy schreef:Gelieve on topic te blijven.
Wat jij van bedrag zei vind ik ook echt wel wat te veel. Dit topic gaat over wat we voor Candy zouden kunnen vragen en niet over het feit wat sommige mensen voor een bont paard met sokken al dan niet tinker betalen die discussie is al vaak genoeg gevoerd op bokt.
Maar ik wil jullie alvast bedankt voor de tot nu toe vele reacties.

Biem schreef:hoi
als je dus alles erbij geeft, en hij is natuurlijk nog jong...
dan zou ik er ongeveer 3500 voor geven..
en reken maar dat er mensen zijn die er interresse voor hebben!!
Kusssjes
wow!!!quinzy!! dit zou een goede koper voor haar zijn!

zolas je dat soms voorbij ziet komen. 
alexandra15 schreef:je kan er wel 2500 voor vragen hoor!
*
*
ik heb nu ook een kruising tinker namelijk, net wat grover gebouwd dan deze en in het bruin ipv bont. Ik heb vorig jaar 800 euro betaald voor mijn paardje en toen was hij 2 en was nog helemaal groen. die van mij is alleen iets groter, die is nu bijna 3 en 1.47m
Veel succes! Echt een heel leuk beestje om te zien

Leuk ding met mooie uitstraling --> denk dat je zo rond €1750 vraagprijs kunt beginnen, je kunt altijd nog omlaag maar zou haar niet snel voor minder dan €1250 weg laten gaan, maar dat ligt er wel een beetje aan hoe ze rijdt enzo maar dat klinkt niet verkeerd
--> betrouwbaar en voorwaarts
(vraag me dan af hoe ze die dan zouden willen onderhouden als ze al geen geld hebben om iets te kopen).
, Zo nemen handelaren wel eens een meisje of vrouw mee om een gezinnetje te "spelen" e.d --> Echt erg maar wel waar ... (al zal het nu de markt wat stiller misschien minder zijn ...
)
, maar ze zitten ertussen en zo pik je ze er wellicht makkelijker uit 
maar zij heeft toch écht wel een zeer leuke uitstraling en bouw

wordt wel vaker gedaan.
Citaat:Zet hem anders in De Vondst, de brabandse viavia.
Citaat:Zo'n contract is niet rechtsgeldig lees ik altijd op Bokt. Je bent toch afhankelijk van de koper of hij/zij contact met je opneemt als ze willen verkopen