Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paardenvlees schreef:"Welkom Paardenvlees, veel plezier op dit forum Paardenvlees"
Als ik het mag beoordelen dan denk ik dat je met je paard op freestyle cursus moet.....
Paardenvlees schreef:"Welkom Paardenvlees, veel plezier op dit forum Paardenvlees"

geweldig dit....Maarre welke bokker zit hier achter?
Paardenvlees schreef:@ Levy: Noem me maar nOa hoor![]()
Wat moet ik vertellen ...?
Huisvrouw schreef:7,23 jaar. Hoe oud is dat in woorden? 7 jaar en 23 maanden? Dat kan dus niet....Jeetje. Je zet ons echt aan het denken.

xJustMe schreef:Huisvrouw schreef:7,23 jaar. Hoe oud is dat in woorden? 7 jaar en 23 maanden? Dat kan dus niet....Jeetje. Je zet ons echt aan het denken.
7 jaar en 23 dagen
xJustMe schreef:Huisvrouw schreef:7,23 jaar. Hoe oud is dat in woorden? 7 jaar en 23 maanden? Dat kan dus niet....Jeetje. Je zet ons echt aan het denken.
7 jaar en 23 dagen
Dat is dus 83,95. Dus dan zou dit paard 7 jaar zijn , 83 dagen en ...... nou ja in ieder geval bijna 84 dagen!!!!!Huisvrouw schreef:7,23 jaar. Hoe oud is dat in woorden? 7 jaar en 23 maanden? Dat kan dus niet....Jeetje. Je zet ons echt aan het denken.

Solide schreef:Maar je hebt hem nu 1,9 jaar en dit is een foto van 1 oktober 2002