hulp gevraagd bij verkoop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: hulp gevraagd bij verkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:18

maris_loving schreef:
Dit is echt het mooiste paard wat ik ooit gezien heb! en wat ontzettend goedkoop.. staat ze nog steeds te koop?

Hmm, promotiepraatje?? Gezien dit je eerste bericht is......

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:23

Afstamming moet neem ik aan zijn: herannus x amor???? Anders heeft de vader de dochter van zijn vader gedekt. en dacht me te herrinneren dat de vader van de moeder Amor was (advertentie op speurders?)

maris_loving

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:33

nee zeker geen promotie praatje.. vind het gewoon een ontzettend mooi paard.. en ik weet misschien iemand die haar wil kopen vandaar dat ik vraag of ze nog te koop staat

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:06

oh, het komt namelijk een beetje over als promotiepraatje. Zeker omdat je vandaag pas geregistreerd bent en dit meteen je eerste posting is.

maris_loving

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:05

ik kende deze site helemaal niet.. kwam hem toevallig tegen.. en zag dit paard staan en wilde er even op reageren dus vandaar dat ik me aangemeld heb

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:39

ShamalArabs schreef:
Wat ook wel eens opschiet is even kijken wat er allemaal gezocht wordt op bijv. marktplaats, marktplaza e.d. Sommige mensen zijn wel op zoek, maar hebben geen zin om steeds alles af te speuren, dus ipdv plaatsen ze een advertentie onder gezocht. Vaak staat er een nauwkeurige omschrijving bij, en als je denkt dat past, dan stuur je een email met info en een foto... Bemiddeling kost bij ons 10% van de verkkoopprijs mits het paard dan ook door ons word verkocht (naar aanleiding van onze website/advertentie of soms zelfs persoonlijk).

Inderdaad zo heb ik ook een paard gezocht. Ik was het ook moe om al die wazige advertenties met ontbrekende gegevens te lezen. Met zo een advertentie reageerden er tenminste wel echte mensen die van hun paardje hielden en hem een goede plek wilde geven. dat was echt fijn. Maar ik heb nu een eigen paardje sinds 2 weken en ben er al heel blij mee.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:43

Echt een geweldig paardje kwa uiterlijk. Diegene wat ik heb gekocht 2 weken terug lijkt er precies op. Smaller gebouwd en ook geen witte aftekeningen. toevallig ook een merrie, maar dan 3.5 jaar. Je moet inderdaad maar net zo een gek weten te vinden als mij. Ooit wil ik nog wel een paard erbij, maar eerst een diploma halen en centjes daarvoor verdienen. veel succes

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:39

Heb je het paard nog steeds niet verkocht, het is nu al meer dan een halfjaar geleden!
Ik hoop voor je van wel!
Het is een leuk paardje