Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chita schreef:dat zou je makkelijk kunnen vragen, voor diegene makkelijk te betalen en jij kunt zo een potje maken voor bijv. ziektekosten.
Wel zou je ook kunnen vragen (af en toe) te lessen, daar heb jij indirect ook wat aan.
.sjakie schreef:om iemand te vinden misschien niet, maar ik ben tot op zekere hoogte wel een ongelovelijke zeikerd hoor
Waterkippie schreef:sjakie schreef:om iemand te vinden misschien niet, maar ik ben tot op zekere hoogte wel een ongelovelijke zeikerd hoor
ik wil![]()
![]()
en ik wil zelf niet financieel afhankelijk van een bijrijder. Als een bijrijder het ergens beter kan krijgen moet die vrijheid er zijn , net zo goed als dat ik zelf na een poos misschien het gevoel heb dat het niet klikt.
). sjakie schreef:
voor sjaak zoek ik geen bijrijder

Renske20 schreef:denk dat je het beste een halfuur les per week/2 weken kan 'verplichten dan is de bijrijder 18 euro per week/per 2 weken kwijt en heb jij de zekerheid dat je paard goed wordt gereden
zou er dan verder geen bijdrage meer voor vragen
dus die hoeven ook niet gekocht te worden, want ze mogen er gewoon niet om
)
. sjakie schreef:Renske20 schreef:denk dat je het beste een halfuur les per week/2 weken kan 'verplichten dan is de bijrijder 18 euro per week/per 2 weken kwijt en heb jij de zekerheid dat je paard goed wordt gereden
zou er dan verder geen bijdrage meer voor vragen
ik denk dat dit ook het uiteindelijke idee zal gaan worden
- verplicht lessen bij dezelfde instructie
verder geen extra bijdrage. Zelf willen bijdragen aan de kosten mag, maar is niet verplicht en geeft ook niet meer rechten. Het zelf kopen van spullen als schabrakken mag en deze blijven van de bijrijder. Wel graag aankoop van spullen in overleg. (bijv bandages ben ik niet zo'n liefhebber van in onze bakdus die hoeven ook niet gekocht te worden, want ze mogen er gewoon niet om
)
Verder minimaal 1 x pw rijden (met les is vaker rijden wel een aanrader) en het mag dagelijks.
iemand nog aanvullingen???
TeSzZz schreef:K vind opzich wel dat je neit een te hoge bijdrage moet vragen, de bijrijder helpt je over het algemeen toch al behoorlijk door voor jouw paard te zorgen en uit te mesten enzo als je zelf te weinig tijd heb.
Ik kom dagelijks bij mijn paarden en mest er ook dagelijks drie uit