Streekbos bij Stedebroek (Noord-holland).

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Omegamedo

Re: Streekbos bij Stedebroek (Noord-holland).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 17:32

Ik had vorige week (al) een mailtje naar de gemeente gestuurd, met de vraag of je dus daar mocht rijden.
Toen had ik hier nog geen oproepje geplaatst, maar helemaal niks gehoord van ze.
Kreeg ik vandaag een mailtje van iemand daar.
Voordat ze een duidelijk antwoord konden geven, wilde ze weten waar ik de paarden ga stallen Verward
Vraag me af waarom.....van jullie heb ik inmiddels begrepen dat er delen zijn waar je gewoon mag rijden, en de stal waar ik heenga, krijgt per Mei lege boxen, dus niks illegaals.....maar waarom zouden ze dat dan willen weten ?
Heb nog niet geantwoord....

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:42

Dat is inderdaad een goede vraag, waarom ze willen weten waar jij je paard gaat stallen........ maar misschien willen ze het weten om mensen die zonder vergunning pensionboxen verhuren aan te pakken.
Maar misschien willen ze ook wel weten waar de mensen vandaan komen die in het streekbos rijden met hun paard, en zo kijken of er gebruik wordt gemaakt van het streekbos. Er is namelijk wel een plan om het stuk voor de paarden uit te bereiden.

Volgens mij is Cor Baas gewoon een legale pensionstal, dus daar zal je geen problemen mee krijgen.

Het streekbos is verdeeld in meerdere stukken, een stuk voor de "mensen", een stuk voor de honden en een stuk voor de paarden. Het stuk voor de paarden is erg klein, het is het stuk wat aan de Gouw ligt dicht bij het voetbal veld. (vanaf Ranzijn ten noord-westen van de rotonde richting andijk)

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 21:38

O, dat is dus aan de overkant, ik zag aan de kant van de hoofdingang al ergens een pad waarvan ik dacht; heee, dat ziet er leuk uit Haha!
Niet dus, oeps sorry, verkeerd gereden Clown

Ik kan dus gewoon terugmailen naar de gemeente , maar vind het toch raar, wacht nog maar even af, denk ik.
Of je moet denken dat het wel helpt als ik het ze wel laat weten ?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:23

Haffie_Lady schreef:
Ik hoorde dat al van vanes ja. Vanaf wanneer ga je daar heen? dan zal je mij daar ook af en toe wel tegen komen. Ik rijd daar af en toe in de binnenbak en ga op de dinsdagavond daar groepslessen volgen

Ik sta er vanaf as zaterdag! Leuk.. Ben benieuwd.hoorde idd al dat er lessen komen ja.. Haha!

De gemeente kennende zou ik neit terug mailen hoor Die zoeken overal wat achter nl. Straks kunnen we neit meer in het streekbos rijden Knipoog

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 23:11

obelix schreef:

De gemeente kennende zou ik neit terug mailen hoor Die zoeken overal wat achter nl. Straks kunnen we neit meer in het streekbos rijden Knipoog

Dat bedoel ik Knipoog