Kostte €300 met stal, voer en alle andere benodigdheden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoukie schreef:Katja schreef:Ik heb het veel voor anderen gedaan en vraag er ?500,- per maand voor.
Als een paard een beetje netjes handtam aangeleverd wordt dan loopt hij na drie weken netjes onder het zadel en kun je een stukje naar buiten en langs de weg ermee.
De laatste week gebruik ik dan om de eigenaar een beetje te begeleiden zodat ze er gelijk fijn mee wegrijden als ze thuis zijn.
Wat versta jij onder handtam? Moeten ze het hoofdstel al kennen, of gewoon halstermak, vast kunnen staan, borsteltje kennen?
RanouK schreef:Mijn ex-haf heb ik zadelmak laten maken bij een jockey in 1 week, snelle service en heel efficient.
Breitling schreef:RanouK schreef:Mijn ex-haf heb ik zadelmak laten maken bij een jockey in 1 week, snelle service en heel efficient.
Sorry maar een paard in 1 week zadel mak laten maken lijkt me niet een goede manier van met je paard omgaan![]()

Breitling schreef:en mag ik vragen hoe oud het dier was? en hoe vaak en hoe lang het paardje in die week gereden werd?
.
. Anoukie schreef:IMo niets Ranouk, maar Breitling, dit is ook niet de juiste plaats om daarover te discussieren vind ik. Ik wil liever geen herhaling van het uit de hand gelopen topic op HAW over een jong, zadelmak paard.
Ik wilde Velvet ook tot haar 4 laten staan, maar op advies van mn instructrice zal het toch rond haar 3,5 jaar gaan gebeuren.
Breitling schreef:Het is helemaal niet de bedoeling om een discussie te beginnen hoor. Vraag me alleen af hoe vaak en hoelang een paard gereden word als hij in 1 week zadelmak gemaakt word meer niet
.
? Ik zou graag meer willen horen
. 
.