rijkleding sexy?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ruud_O

Re: rijkleding sexy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:05

Inderdaad, als man kan ik de strakke rijkleding bij dames met een strak figuur zeker waarderen.
Is zeker sexy te noemen.

Echter, zodra het dames worden die een legging verbod hebben, dan is het voor mij niet sexy meer in een rijbroek.
Kunnen ze helemaal niets aan doen, maar zo is het nu eenmaal.

Ben gelukkig gezegend met een vrouw die zowel een legging aan mag als dus inderdaad die rijbroek. Vingers aflikken

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:10

Ik heb er zelf zo nog nooit over nagedacht, rijkleding sexy....?! Tja, ik vind het wel mooi, heb meestal ook wel een bijelkaar passend setje aan! Maar het is voor mij toch wel meest functioneel!!!! Knipoog

TOCH weet ik zeker dat er mensen zijn die dit wel sexy vinden!!! Ja
Ik heb namelijk wel eens een rijbroek te koop aangeboden via marktplaats (met foto van mezelf waar ik de broek draag, voorkant en achterkant) en toen kreeg ik hele vieze mailtjes en telefoontjes van een man! Boos! Verward Hij vond mijn rijbroekje wel geil! Ziek BAH, ziek vond ik het!!! Mijn vriendin heeft van deze zelfde man ook wel eens reacties gehad op advertenties via marktplaats!!!
Ik zet nu nooit meer mijn telefoonnummer bij advertenties, want ik zit niet op hijgers te wachten!!!! Knap zielig toch, dat hij via de 'ruitersportartikelen' op marktplaats 'opgewonden' raakt! Gestoord BAH!

Maar om te antwoorden op je vraag: JA, er zijn dus mensen (mannen) die het sexy vinden!

maartjevO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:38

hmm, het maakt me eigenlijk niet zo uit of ik er sexy uit zie in rijkleding of niet.
Zolang het maar lekker zit en warm is (in de winter dan Knipoog) ben ik al tevreden Lachen