Wat is een redelijke lease prijs ??Ik heb echt geen idee !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Re: Wat is een redelijke lease prijs ??Ik heb echt geen idee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 10:39

Oke bedankt ik heb nog steeds geen baantje maar al genoeg gesolliciteerd ik heb dus geen geld om opzei te zetten en kopen zou ik wel mogen maar moet ik wel stalling enzo regelen .
Ik ga zowizo me kleedgeld opzei leggen want kleren heb ik toch al zat ook heb ik een spaar potje die je alleen met hamer kapot slaan erin komt .
Dus ik doe er veel aan maar vast nog niet genoeg .
bedankt voor de reacties ik ga hopen op een prijs ofzo ....
dag dag

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:49

Riëtte schreef:
Paradiso schreef:
Bij mij op stal is er een regeling om paarden te leasen (www.clubcerclehippique.nl) Het kost bij hen 10% van de koopprijs van het paard per maand. En dan natuurlijk de stallingskosten erbij.

dat zou dan dus inhouden dat je, als je 10 maand niet leased en alles op zijlegt, je het paard zelf kunt kopen!?! Dan wist ik wel wat ik deed!!!

Wordt een dure hobby voor TS als zij 2 jaar lang dat paardje zou moeten leasen tegen 10% van de kostprijs.... en een lucratief zaakje voor de eigenaar!

Volgens mij was het juis 1% van de aankoopprijs + de stallingskosten

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:51

En meid, ga de pony nou niet leasen maar spaar gewoon al je geld op en vertel dat je hem als hij verkocht word wil kopen! Dan is er toch niets aan de hand? En dan heb je tenminste het geld en hoef je niet die 2 jaar voor zijn 'opvoeding' te betalen.