BR of Eskradron peesberschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: BR of Eskradron peesberschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:22

ik zeg zelf BR, vind ze heel fijn en ik zie op concours zo vaak dat iemand een Eskadron strijklap verliest, Br's worden nooit verloren maar Eskadron's wel... en die van BR, die van mij gaan nu al 3.5 jaar lang mee, dag in dag uit mee, t bos in, in de bak, maakt nie uit, ze zijn nu wel op maar ik heb niets dan lof voor die dingen!!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:49

Ik heb niet echt veel verschil ontdekt.
Ik heb peesbeschermers van BR en kogelbeschermers van Eskadron (de peesbeschermers had ik al, wist eigelijk niet meer welk merk ik nu had toen ik de kogelbeschermers ging halen Blond )
Het bevalt mij allebei prima.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:34

corinapasen schreef:
Vajramani schreef:
Ik heb zowel peesbeschermers als kogelsbeschermers van Eskadron. En ben er zeer goed te spreken over. Alleen een maar, neem van Eskadron niet de bordeaux rode. Deze gaan snel kapot. Ik heb 2 paar gehad, die gingen brokkelen aan de onderkant, terug naar de winkel, en weer nieuwe mee. Nu heb ik zwarte en rij er al jaren mee. En zien er nog steeds goed uit.

Come on. Denk je nou echt dat dat aan de kleur ligt? Het zal wel een fabrieksfout zijn geweest...

Ja het ligt echt aan de kleur, wij verkopen ze zelfs niet omdat die bordeaux rode zo snel kapot gaat. het ligt aan de stof waarmee ze het kunststof verfen, daardoor word het harder en breekt dus sneller.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:46

hetismij schreef:
ligt eraan bedoel je die 3-in-1?? dan zou ik de eskadron nemen..de br zijn wel goedkoper maar ik heb binnen een jaar 2 paar versleten..echt heel erg in het begin zijn ze heel goed maar als je veel buitenrijd in het water en in de blub zijn ze zo verrot

wij hebben ook peesbeschermers.. we gebruiken die al 3.5 half jaar en daarvoor zijn ze ook nog in gebruik geweest.. ze zijn nog steeds heel stevig

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:54

ik heb zelf beide merken gehad en vind die van br fijner!

Ik heb voor de gene die nog een setje zoekt voor en achter een paar te koop in nieuwstaat Vork (wegens overgang op bruin Haha! )

Snappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:17

Ik vind de beschermers van BR beter
Want zelfs
> na twee jaar intensief gebruik zitten ze nog steeds goed
> zijn iets versleten vanwege het aantikken maar stelt weinig voor
> zelfs na een flinke buitenrit ( zand, zeewater, e.d) verlies je ze niet ( en die van eskadron wel)

En ze zijn GOEDKOPER !!!!

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:46

Ik heb geen idee, Iedereen heeft vaak Eskadron, dus die had ik genomen:D Ikweet niet of ze beter zijn maar ik heb er nog steeds plezier van(zonder kapot) al 5 jaar Lachen en ik gebruik ze ongeveer 3 keer in de week