Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kan me goed voorstellen dat je je er niet lekker onder voelt! Ik ga met Alet en de andere mensen mee. Laat het ze gewoon weten... nano schreef:ten eerste komen ze wanneer het hun uit komt.
ze komen altijd als ik er zelf niet ben..
soms(bijna altijd) hoor ik dat ze geweest zijn en hebben ze mij niks laten weten.
Dan hoor ik ook van de stal eigenaar dat de dochter (van wie de pony was) het een en ander aan te merken had.
Het ergste was nog dat als ik die pony toen niet kocht ze naar de slacht zou gaan dus zoveel heeft ze voor hun betekent.
Torfi schreef:
Grappig, sprak gisteren met de staleigenaar over dit topic.. maar die wist van niets. Die heeft de vorige eigenaar van Happy nog nooit gezien op stal.. Voor de duidelijkheid, ik sta op dezelfde stal.
Torfi schreef:
Citaat:Dan hoor ik ook van de stal eigenaar dat de dochter (van wie de pony was) het een en ander aan te merken had.
Grappig, sprak gisteren met de staleigenaar over dit topic.. maar die wist van niets. Die heeft de vorige eigenaar van Happy nog nooit gezien op stal.. Voor de duidelijkheid, ik sta op dezelfde stal.
nano schreef:Torfi schreef:Citaat:Dan hoor ik ook van de stal eigenaar dat de dochter (van wie de pony was) het een en ander aan te merken had.
grapig gister was ik ook op stal en had je het er ook met mij over kunnen hebben.
nog grapiger..hij heeft ze wel degelijk gesproken..

Chrystal-gek schreef:Hmm, zoals jij doet voorkomen, staan de oude eigenaars om de paar weken bij jouw pony (paard?) op de stoep.
Dat vind ik 6 keer per jaar toch wel erg meevallen hoor (dat is ook niet weinig, maar niet zo heel veel zoals jij doet voorkomen).
Dat ze onaangekondigd komen en dan ook nog eens als jij er niet bent, dat is zeker niet netjes te noemen.
Maar misschien zit daar een reden achter?
Komen ze van ver weg?
Dat ze toevallig in de buurt waren en bij stal gingen kijken of jij er ook was?
En dat ze jou dan toevallig een keertje zijn misgelopen en toen weer naar huis zijn gegaan (en daar tussendoor de staleigenaar hebben gesproken)...?
Volgens mij komt dit ook door onzekerheid van jou, dat je bang bent iets verkeerd te doen, en als de oude eigenaren er dan zijn, dat het dan voelt om op de vingers gekeken (en eventueel getikt) te worden.
Misschien is dat helemaal niet hun bedoeling, en willen ze gewoon kijken hoe het met jouw paardje gaat.
En als er dan iets fouts gaat, dat ze dan zeggen hoe je het moet oplossen?
Omdat zij het paardje ook kennen.
Ik weet hun reden van verkoop niet, net als hoelang geleden het is dat jij het paardje van hun gekocht hebt en hoelang ze het paardje zelf hebben gehad, dat speelt natuurlijk ook een beetje mee.
Maar daarom hebben zij nog geen recht van spreken (behalve als je bepaalde dingen hebt afgesproken), want het is nu jouw paardje en daar beslis jij over, hun niet.
Misschien moet jij je niet zo bekritiseerd voelen en eens nuchter tegen deze hele situatie aankijken.
En daarna een mailtje sturen.
Bijvoorbeeld dat je het vervelend vind dat ze onaangekondigd komen en dan ook nog eens als jij er niet bent.
Dat daarnaast het paardje is verplaatst (en dat de staleigenaar liever geen vreemden op het erf heeft lopen, als dat zo is tenminste) en aangezien jij geen zin hebt in onaangekondigd bezoek, jij het adres liever niet geeft tot jullie een afspraak hebben gemaakt voor een bezoekje.
[/quote]
[/quote][/quote]
Tommy10 schreef:hmm,dat gaat een gezellig sfeertje worden op die stal daar