ik weet niet wat jij later wilt gaan doen??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Luckey schreef:Vraag ik me af waarom je een pony wilt meestal ga je van pony naar paard en niet van paard naar pony. Niet aanvallend bedoel hoor maar ben gewoon nieuwsgierig
Effy schreef:Luckey schreef:Vraag ik me af waarom je een pony wilt meestal ga je van pony naar paard en niet van paard naar pony. Niet aanvallend bedoel hoor maar ben gewoon nieuwsgierig
Karin schreef:Serval schreef:Met een shet L bij de paarden ???? Dat is gaaf !!!! Foto's ???
Als de zoekfunctie zou werken, zocht ik ze zo voor je op. Anders ff een PB sturen aan Ukkiepuk?
) denice schreef:Ze rijdt m echt onder het zadel
rijd ze niet aangespannen dressuur met m?? dat lijkt me wat waarschijnlijker dan erop??\

tessie1985 schreef:hey allemaal
ik vind een d pony toch te klein en te smal
ik ga kijken voor een e-pony
. Succes ben benieuwd wat het gaat worden.
. wat zijn de schoft hoogtes van die catagorien? Volgens mij rij ik 2 d ponys, ze zijn rond de 148 ofzo denk ik, heb nooit gemeten eigenlijk. Iig een connemara en een paar centimetertjes groter spaans paardje. denice schreef:rijd ze niet aangespannen dressuur met m?? dat lijkt me wat waarschijnlijker dan erop??
niet dat ik het niet van je aanneem, maar aangespannen lijkt mij waarschijnlijker?..
Karin schreef:denice schreef:rijd ze niet aangespannen dressuur met m?? dat lijkt me wat waarschijnlijker dan erop??
niet dat ik het niet van je aanneem, maar aangespannen lijkt mij waarschijnlijker?..
Ze rijdt hem daadwerkelijk onder het zadel en brengt hem uit bij de paarden.
Ik heb geprobeerd met Google wedstrijdfoto's te vinden, maar ik vond op die manier alleen deze trainingsfoto's: viewtopic.php?t=291490
Ukkiepuk heeft zelf in dat topic gereageerd, mocht je nog twijfelen, dan kun je haar natuurlijk altijd zelf een PB sturen.