nikietjuhh schreef:Debo schreef:op de foto van je ava zie ik een shetlanderveulen gaat het daarom?? Zoja dan vind ik dat je wel eens een lesje paardenopvoeden mag leren want als je nog niet eens een shetlanderveulen aan een halstertje mee kan nemen
neej het gaat niet om die shetlander die is namelijk harstikke lief en mak maar het gaat om die van een vriendin van mij grote shetlander als je met hem gaat lopen gaat hij de hele tijd stijgeren en trappen enzo maar ik ken die pony niet zo lang hem hem niet van af het begin gezien maar opzich lukt het wel een beetje lopen aan een halstertje maar vroeg me gewoon af wannneer ze er een mochte in hebben
kan het nog vager....eerst zeg je dat het over een jong shetje gaat die je niet houden kunt...
omdat ie zo wild is!! (en je praat ook in je ik-vorm) en dan ineens roep je gauw dat het over de grote shet van je vriendin gaat ....
zijn en ik vroeg me af wanneer hij een hoofdstel mag want ik denk dat hij dan minder vervelend gaat doen omdat hij dan een bit in zijn mond heeft
penny 
top!!