Hermesdeux schreef:Dit is dan een voorbeeld, maar er zijn er genoeg die alleen aan zichzelf denken. En dat is in elke wereld behalve het mennen en de endurance. Daar helpen ze elkaar als het nodig is!!
Vergis je niet hoor, daar heb je ook mensen die alleen aan zichzelf denken en al helemaal niet aan anderen of aan het welzijn van hun paard.

Maar over het algemeen is men daar idd erg bereid een ander te helpen en men vindt dat ook erg vanzelfsprekend.
. Bij wijze van spreke. Bij een dressuurwedstrijd zul je zelden een goedgemutst persoon treffen die je even uit gaat leggen wat het nut is VWNW rijden...
zelf werk ik bij een springstal.. en daar gaat het een stuk beter af...heeft 1 keer een dressuur paard bij ons gestaan.. en k was blij dat die weer weg was
om boos van te worden. Je geeft gelijk iedereen dezelfde stempel!!! Mijn paarden zijn niet verwend, tuurlijk ik hou van ze, en niemand mag er een woord verkeerd over zeggen
wel kritiek op rijden natuurlijk maar gedrag. En heb altijd paarden die ik respecteer en zij respecteren mij! Dit gaat niet over wedstrijden wat jij zegt, dit gaat over eenmalige ervaringen. Vele springpaarden hebben ook een basis van niks! maar dat kan mijn ervaring zijn weet je...en mss is het helemaal niet zo dus dat zit ik hier ook niet uit te krame ! Aub trek niet alle dressuurruiters/paarden over dezelfde schreef!
En je hebt altijd de mensen die even willen showen met hun spullen *zucht*