Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bibi76 schreef:Je hoeft zelf niets te betalen. je krijgt een hele kleine vergoeding daar moet je verder niet te veel van verwachten
Je moet het meer zien als een soort vakantie, waar je een klein zakcentje kan verdienen.
Het is hard werken voor weinig, maar dat moet je ook gewoon liggen
Je moet echt alle mogelijke dingen verzinnen die je behoort te doen om alles goed te laten verlopen.
- voeren
- mesten
- poetsen
- zadelen
Voor het eten s ochtend en s avonds word gezorgt, wel bestaat er een kans dat je een tafel toegedeeld krijg met een paar kinderen
Deze moet je dan helpen met het eten, het kan zijn dat je jonge kinderen krijg, dan zal je misschien een boterham moeten smeren en bij de oudere kinderen moet je ze in de gaten houden dat ze er geen zooi-tje van maken.
Verder worden de lessen van 09.30 tot 20.30 gegeven en er tussen ben je dus constant in de weer, ook worden er buitenritten gemaakt.
Verder ben je s avond vrij , maar dan moet je ook nog de stal in order brengen.
Je moet er gewoon niet vanuit gaan dat je lekker achter over kan gaan liggen en niets doen, s avonds is er natuurlijk ook het nodige vermaak nodig, disco, karaoke,dropping.
Bel ff dan weet je wat
Citaat:O ja en Kaspar, dat was een hele gave schimmel. En Bibi, een veulentje was toen net geboren...dat je die dingen allemaal onthoudt...
Heb jij Bibi als veulentje gezien? Wat leuk zeg, toen ik er was werd er op gereden. Als het tenminste dezelfde was, de Bibi die ik ken was een (nog) redelijk donkere schimmel.
Ook hebben we een jaar gehad dat er een tweeling stond, Spik en Span, twee schimmeltjes. Die waren het jaar erna helaas alweer weg, ze konden absoluut niet zonder elkaar en er zijn heel wat kindertjes afgegooid 
Citaat:waarom kunnen jullie daar allemaal al terecht? Ik heb een paar keer gebeld, ze zouden informatie toesturen en zou dan weer bellen voor een afspraak een keertje langs te komen.
Heb nog steeds geen informatie gehad, al wel een paar keer gebeld.
Citaat:Enne, die Sint Bernard heet Freggel!
Ook hadden ze toen nog een ruwharige Jack Russel die Rowan heette. bibi76 schreef:Ben er een paar weken geleden nog geweest en om eerlijk te zijn heb ik toen geen hond gezien.
Misschien zaten ze binnen?

? 
Faniek schreef:@ Chrisssy:
Als medewerker mag je, je paard niet meenemen. Je bent dan met de kinderen bezig spelletjes etc. dus niet echt met de paarden meer met de kinderen.
Asl intructrices ben je wel met de paarden bezig verzorgen etc. je hoeft je niet met de kinderen te bemoeien alleen les te geven en voor de rest paarden verzorgen voeren, opzadelen etc. en vooral veel les geven.
Je hoeft geen diploma te hebben voor het les geven, maar je moet een proeflesje laten zien (zeker als je wat jonger bent rond de 17/18 dat zoiezo dat weet ik zeker)
Maar ik verzeker je dat is zwaarder als je denkt (heb het zelf geprobeerd)
@ Ferroowtje de vergoeding ligt ongeveer rond de 25/35 euro per week kan wat meer zijn heb dit later nog na gevraagd.

Chrisssy schreef:Faniek schreef:@ Chrisssy:
Als medewerker mag je, je paard niet meenemen. Je bent dan met de kinderen bezig spelletjes etc. dus niet echt met de paarden meer met de kinderen.
Asl intructrices ben je wel met de paarden bezig verzorgen etc. je hoeft je niet met de kinderen te bemoeien alleen les te geven en voor de rest paarden verzorgen voeren, opzadelen etc. en vooral veel les geven.
Je hoeft geen diploma te hebben voor het les geven, maar je moet een proeflesje laten zien (zeker als je wat jonger bent rond de 17/18 dat zoiezo dat weet ik zeker)
Maar ik verzeker je dat is zwaarder als je denkt (heb het zelf geprobeerd)
@ Ferroowtje de vergoeding ligt ongeveer rond de 25/35 euro per week kan wat meer zijn heb dit later nog na gevraagd.
Ik zou het wel heel graag willen proberen les te geven. Van de zomer ben ik 18...ik heb weleens eerder mensen les gegeven, vond ik echt super leuk. Wil ook graag in de toekomst mijn ORUN halen...
Wat kan ik verwachten van dat proeflesje dan?

Chrisssy schreef:haha ok...
ben jij aangenomen? ik zou het iig een keer kunnen proberen...