Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), maar wel de moeder van Liesjuh (stalgenootje).
Bij haar liep hij in het begin constant van de hoefslag, en liep de hele tijd in de hoogste versnelling met zijn neus in de lucht. Ze was veel te lief voor hem, en daar maakte hij gretig gebruik van.... Bij mij is hij dat echt niet gaan proberen.
), en daarna kan ik er gewoon weer opstappen en verder gaan waar ik was gebleven

samirah schreef:Mijn paard is medisch niet 100% in orde, ze is inmiddels genezen van een peesblessure maar het blijft een zwakke plek.
nu je dit weet verandert je mening daardoor of niet?
op mijn paard. En die zijn niet geselecteerd op hun hoge rijvaardigheid, maar gewoon omdat ik ze voor de volle 100% vertrouw qua omgang met mijn paard.
Barb77 schreef:Er blijven wendingen volgen van de T": van braaf paard wat niet 'verpest' mag worden door de moeder naar 'niet zo braaf paard' naar 'paard met blessure'. Vervelend he, als de meeste Bokkers je moeder alleen maar toejuichen om op te stappen??![]()
Ik zie nog steeds geen reden om je moeder er niet op te zetten (na wat bijspijker-manegelessen).
Dit alles getypt hebbende denk ik wel dat je zelf weet dat je je moeder gewoon niet op je paard wilt laten rijden, ongeacht wat Bokkers daarvan vinden, dus zeg dat dan gewoon tegen haar. Ik denk dat voor haar toch niet uitmaakt of wij Bokkers dat terecht of onterecht vinden, nee is nee, zeg maar.... En aangezien het jouw paard is, is dat wel je goed recht.