Ze kan zelf in en uit het stalletje lopen. Ze krijgt ook haar hooi in de stal, het voordeel is dan dat dat droog blijft en niet wegwaait. Ze maakt volgens mij best veel gebruik van haar stalletje. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze kan zelf in en uit het stalletje lopen. Ze krijgt ook haar hooi in de stal, het voordeel is dan dat dat droog blijft en niet wegwaait. Ze maakt volgens mij best veel gebruik van haar stalletje.
) . 

staan, beide in een aparte stal
Debo schreef:Mexxje moet nu verhuizen en komt te staan in een weiland zonder stal. Hij is nogal verwent en is dus een stalletje gewent. Staan jullie shetten 24/7 buiten het hele jaar door?
(tot 2 keer toe waren de goed vast gemaakte golfplaten er door een windhoos afgewaaid dus nu maar dakpannen. Dat dak waait niet meer weg en anders gaat zijn hele huisje mee
).
in zijn stalletje op hem te wachten
verwende shets??? welnee

bij echt noodweer ofzo, dan hoef ik ze te roepen en plop ze staan er al in beetje hooi erbij en ze zijn helemaal happy
, als ze lang binnen staan dan worden ze het natuurlijk wel zat, maar dat is gelukkig nog niet nodig geweest.
ook een shet.