Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:IK heb "ja" ingevuld, nadat ik de titel had gelezen. Daarna las ik de de pollvraag pas en dacht ik "nee", maarja kan het niet meer veranderen.
jij te zwaar voor een FJORD???????
this egt zielug!

hoe lijkt t dan???
Jullie lijken niet echt op elkaar
xxappiexx schreef:Past nog makkelijk! wie zegt er dat dat niet meer past?!
) maar een manegepony. En ze zeiden dat ik niet meer op haar moest rijden omdat ze dat niet aankon, omdat ik te groot zou zijn. Het probleem is alleen dat ik helemaal verliefd ben op haar dus ik wil niet stoppen
PeruaansePas schreef:IK heb "ja" ingevuld, nadat ik de titel had gelezen.Daarna las ik de de pollvraag pas en dacht ik "nee", maarja kan het niet meer veranderen.
Zelfs volwassen mensen kunnen nog prima op een fjord, dus voor jij te zwaar en te groot wordt...
Ik dacht eigenlijk min of meer dat er stond: Pas ik nog op deze pony?
je past er nog prima op... als er zelfs een volwassene op kan ben jij wel de eerste waarvan je kan zeggen die past er nog zat op

*KUCH* of tewel de grootste onzin die ik heb gehoord, dat je te groot zou zijn voor een FJORD . Als een dikke moemoe was van 2 meter groot en 120 kilo zwaar zou ik het misschien nog kunnen beweren, maar je hebt nauwelijks vet aan je hangen en zelfs al zal dat zijn, dan is dat nog geen probleem. Mijn lesgeefmens is groter dan jouw en rijdt nog regelmatig op haar fjord, en toen ik vroeger nog op de manege reed hadden ze er ook een fjord staan, die reed meer met de volwassenen mee dan met de kinderen