Heb zo vaak van die verkopers aan de telefoon dat ik er niet eens bij nadenk, ik poeier de boel gewoon af...Was dit eigenlijk ook allang al weer vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gevraagd werd naar de paardenliefhebber bij ons thuis. Aangezien ik een abonnement heb op de Bit had ik hier geen behoefte aan en was ik vooral bezig het aanbod vriendelijk af te slaan
. Pas nadat ik opgehangen had dacht ik: 'hoe komt hij aan mijn telefoonnummer?' Van de KNHS lijkt mij het meest logisch eigenlijk (ik ben verder niet lid van de P&S of de Paardenkrant). 
Maar die hoefde ik niet te betalen omdat ik het had stopgezet en hun gewoon dom zijn
Neonlight schreef:Dan is het toch niet moeilijk? Op internet kun je zo een adres inkloppen en het telefoonnummer wat erbij hoort komt er dan uitgerold. Zo zullen ze wel aan dat nummer gekomen zijn. Ze hebben je naam, ze weten waar je huis woont, en als jouw vriend zijn nummer bij dat adres hoort is het heel simpel.
maggie1103 schreef:Wat betreft de persoonlijk gegevens, ik heb ergens gelezen dat op internet een site is waar alles over je bekend is, zelfs je gegevens van je paspoort, welke site moet ik nog even kijken.
Krijg je een aap in je scherm, je dacht toch niet echt dat je iemands paspoortgegevens kon vinden op internet
gomir schreef:Er is een hele mooie doorstuurmail overKrijg je een aap in je scherm, je dacht toch niet echt dat je iemands paspoortgegevens kon vinden op internet
Bacannie schreef:Ik ben tijd geleden ook gebeld door de Hoefslag of ik hun tijdschrift een tijdje (voor weinig) wilde uitproberen. Heb het gedaan maar vind er niets aan dus heb het ook weer afgezegd schriftelijk.
. Ik had het gisteren te druk om ff te bellen. Zodra ik bericht heb gekregen laat ik het weten

Karin schreef:
Ik kan me een recent topic herinneren van iemand die ook is gebeld door de Hoefslag en diegene vroeg zich volgens mij ook af hoe de Hoefslag aan zijn/haar telefoonnummer kwam.
Ik heb het abonnement genomen en inmiddels ook weer opgezegd via de email. Heb nu keurig een bevestiging binnen gehad, dus dat vond ik erg netjes..
Lame schreef:
Wat ik me inderdaad afvraag is of de KNHS onze gegevens zo mag doorverkopen aan bv de Hoefslag.. Het zal haast wel want anders nemen ze wel een heel groot risico.. Maar het zou fijn zijn als iemand het met zekerheid kon zeggen..