Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_welsh schreef:Nou allemaal bedankt voor de tips!!!Ik denk dat ik ga doorsparen voor de cavello laarzen. Ik vind die dressuurboog erg mooi! Echt een hele stijlvolle laars. Daar maak ik wel de blitz mee op de manege!!
![]()
Ik vind ze beter dan dan die mountan horse laarzen, dat zijn toch vrij lompe laarzen. Sorry voor diegene die die heeft, maar dat vind ik nu eenmaal.
groetjes

miss_welsh schreef:Nou allemaal bedankt voor de tips!!!Ik denk dat ik ga doorsparen voor de cavello laarzen. Ik vind die dressuurboog erg mooi! Echt een hele stijlvolle laars. Daar maak ik wel de blitz mee op de manege!!
![]()
Ik vind ze beter dan dan die mountan horse laarzen, dat zijn toch vrij lompe laarzen. Sorry voor diegene die die heeft, maar dat vind ik nu eenmaal.
groetjes
![]()

) maar die laag gaat op den duur wel afbladeren en dat ziet er niet mooi uit... ligt er net aan hoeveel je de laarzen gebruikt.
, dus heb ik ze tweedehands gekocht...
rockey schreef:ik heb könings laarzen, super fijn, super leer, ik heb met de harde buiten kant, en zachte binnenkant, kosten wel errrrg veel, maar het zijn ze waard
helemaal mee eens..... GeJe schreef:Heb ze wel, maar heb ze helaas haast nooit meer aan.... gebrek aan paard zullen we maar zeggen![]()
Königs kalfsleer met rits aan de binnenvoorzijde (ideaal!!!) en voor toen ik op wedstrijd ging de zwarte uitvoering en dan harde schacht, eveneens van Königs.