Piaffe Ruitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:46

Bij mij duurde het ook behoorlijk lang voordat mijn bestelling geleverd werd. En ook ik had mijn bestelling dezelfde avond dat ik het besteld had betaald!
Ik wilde alleen wel een zweetdeken laten borduren, dus daar had ik al een paar keer over gemaild en het duurde allemaal erg lang. Eerst kreeg ik een mailtje dat de deken weggestuurd is naar de naaister, na bijna 2 weken begon ik me toch af te vragen waar mijn bestelling dan bleef. Krijg ik weer een mailtje dat mijn zweetdeken zojuist naar de naaister was gestuurd, ze was ziek geweest.
Tsja, dat zou dan wel kunnen, maar zeg dat dan even Clown .

Verder ben ik SUPER tevreden over de producten die ik besteld had!

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:50

Ik heb al vrij regelmatig een bestelling geplaats bij Piaffe. Daarvan heb ik de op een na laatste keer wat problemen gehad met een zweetdeken. Deze was niet op voorraad maar het werd me niet gemeld, erg jammer. Het heeft toen ongeveer 4 weken geduurd voordat ik deze had.

Toch heb ik me door de leuke shabrakjes nog een keer laten verleiden, toen krijg ik bij beide shabrakjes gratis bijpassende bandages! Wat mijn uiteindelijke gevoel over Piaffe gewoon weer heel positief maakt Knipoog

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:36

Ik heb net voor het eerst iets besteld bij Piaffe. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat, vooral na het lezen van verschillende ervaringen!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:58

Bij mij is het altijd wel goed gegaan Ja
ik mail ook altijd van te voren of iets op voorrad is, dan weet ik dat iig zeker Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:03

Misschien door de populariteit zal het vast het geval zijn, dat het de dames (en heren??) misschien iets te druk word, en dan kunnen er nog weleens wat dingen fout gaan toch? Sinds het bestaan is het de populariteit alleen maar gegroeid en gegroeid Haha!

Als ik mail krijg ik direct antwoord, we hebben nu momenteel een bestelling staan, die hebben we nog niet binnen, maar goed ik heb dit dan ook niet geregeld Knipoog

Ik vind ze tot nu toe super kwaliteit geven, daar kunnen een hoop ruitersportWINKELS een goed voorbeeld aan nemen Boos!

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:19

Eeey

Ik vind het een prima zaak!
Ik woon er best dicht bij in de buurt en op zaterdag kan je er heel leuk rond snuffelen!
Verder heb ik er nog niks besteld via internet, er heen rijden vind ik net zo makkelijk en dan gelijk betalen, en je weet gelijk hoe het is!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:00

Ik heb 2 weken geleden het 'bekende' roze setje besteld,,
Ik kreeg het binnen een week, alleen het poetssetje miste..
Ik heb gemaild en ze hebben het alsnog op hun kosten gestuurd Lachen

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:22

Ik heb net ook wat besteld, na alle goed reacties hier op de site durf ik het ook wel aan! Maar heb gewoon een leuk shirtje voor straks in de zomer besteld en weer sokken voor mn verzameling. Niet al te duur dus. Heb dan ook geen eigen paard helaas, anders had ik er nog wel langer rond kunnen kijken!

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:15

Ik had er pas een roze sjabrakje besteld (rouge) en ik kreeg de orange, dus die moest terug. Maarja.. dat kan elke online-winkel wel eens overkomen denk ik!!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 11:44

Ik heb er al iets van vier keer iets besteld.
Het is maar een keer verkeerd gegaan. Ze hadden een verkeerde maat strijklappen toegestuurd.
Ik heb de volgende dag meteen gebeld en de strijklappen terug gestuurd. Heb netjes nieuwe gekregen. (wel de goede maat)
Ben netjes te woord gestaan tijdens mijn telefoontje.

Ik been zeer tevreden met de service

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:33

Zo te lezen verliezen ze veel winst aan de kosten die het terugsturen kost.

Ik heb er zelf vaak, 5keer, besteld, er is maar 2 maal iets misgegaan.

Maar zoals ik al zei dat hoeft dus vanaf nu niet meer Hyper!

Quissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:05

Ik bestel ook regelmatig wat bij piaffe... Ik vind dat ze het netjes afhandelen heb mijn spullen altijd snel. Verder is er ook nog nooit wat fout gegaan en als ik een mailtje stuur met een vraag heb ik meestal binnen een dat weer een antwoord terug.
Heb maandagavond weer een vracht besteld, ben benieuwd wanneer het komt! (2 roze dekjes, 3 turquoise met bandages)
Tot nu toe dus goede ervaringen!

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:24

Ik heb een aantal dagen geleden ook voor het eerst wat bij Piaffe besteld, er stonden wat aanbiedingen op die ik echt niet kon weerstaan Haha!
Als ik de reacties hier lees zal het waarschijnlijk wel even duren voor het binnen is, heb nl via automatische incasso besteld.
Maar goed, ik wacht rustig af...
Ben trouwens dol op internetshops, volgens mij heb ik bij zowat allemaal weleens wat besteld Bloos
Ik zal ook eens op jou site gaan kijken figora Knipoog

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:26

Barokkie schreef:
Ik heb een aantal dagen geleden ook voor het eerst wat bij Piaffe besteld, er stonden wat aanbiedingen op die ik echt niet kon weerstaan Haha!
Als ik de reacties hier lees zal het waarschijnlijk wel even duren voor het binnen is, heb nl via automatische incasso besteld.
Ben trouwens dol op internetshops, volgens mij heb ik bij zowat allemaal weleens wat besteld Bloos

Dat is goed Lachen Hou er wel rekenening mee dat mijn assortiment nog niet compleet is, dankzij onze snelle belastingdienst Huilen Die mij nog geen BTWnummer heeft verstrekt! Dus binnenkort zal ik en groter assortiment hebben omdat ik dan bij meer leveranciers kan bestellen!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:13

ik heb de gister de harrys horse regendeken ontvangen... ziet er voor die prijs echt super uit en die verstelbare hals is echt ideaaaaal... kon tot nu toe geen deken vinden die aansloot bij hem, en deze ligt perfect!! ben er helemaal blij mee.. Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:03

figora schreef:
Ik heb er zelf vaak, 5keer, besteld, er is maar 2 maal iets misgegaan.

Hoezo "maar 2 maal"?! Dat is toch veel te vaak! Op 5 bestellingen is dat bijna de helft....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:12

figora schreef:
Barokkie schreef:

Dat is goed Lachen Hou er wel rekenening mee dat mijn assortiment nog niet compleet is, dankzij onze snelle belastingdienst Huilen Die mij nog geen BTWnummer heeft verstrekt! Dus binnenkort zal ik en groter assortiment hebben omdat ik dan bij meer leveranciers kan bestellen!

Figora ik vind je site erg mooi Haha! duidelijk en overzichtelijk..Alleen je hebt (nog) geen spullen die ik nodig heb..
Succes verder

Ik mail weleens wat met Piaffe vooral toen voor dat appelgroene setje maar net op dat moment moest de stalling weer betaald worden Boos! . Kreeg altijd meteen netjes antwoord..

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:54

Ik heb er tot nu toe 1 keer iets besteld (ik heb alles al!! Bloos ) en dat ging goed. Mn rijjasje hebben ze een maat te klein geleverd, maar die pastte ook prima. En er zat een briefje bij hoe of wat, en dat ik het kon ruilen als het niet pastte. Alleen vraag ik me af of mn plastron de goede maat is, hij zit wel strak, en heb toch maar een dun nekje... Verward

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:06

ik haal het altijd op bij piaffe scheelt verzendkosten en dan weet ik zeker dat ik de goede spullen heb, ze zijn dan altijd vriendelijk.

Als je spullen geborduurd wilt hebben dan kan je ook even kijken op
http://www.machinaalborduren.nl/
super kwaltijd ze hebben al meerdere dingen voor me geborduurd en het houd het prima ook met wassen van dekjes, blijft het mooi.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:19

Figora ik vind je site erg mooi Haha! duidelijk en overzichtelijk..Alleen je hebt (nog) geen spullen die ik nodig heb..
Succes verder

Ik mail weleens wat met Piaffe vooral toen voor dat appelgroene setje maar net op dat moment moest de stalling weer betaald worden Boos! . Kreeg altijd meteen netjes antwoord..
[/quote]

Bedankt voor het compliment! Mijn assortiment is inderdaad nog zeeer weinig!! Klopt!

Maar daar wordt hard aangewerkt!! Binnen nu en twee weken zoiets hoop ik dat het assortiment dat er op staat helemaal volledig is. Dus incl. verzorgingsartikelen, shabrakken, dekens (ook voor mini's!), halsters, Longeertouwen, chaps noem maar op!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:33

ik ben erg tevreden over piaffe, maar ik bestel daar nooit wat, haal het altijd gewoon op omdat het zo dichtbij voor me is

maar ik vind Yvonne en man supermensen!!!!!

xFriezenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:32

Ook ik heb nu voor het eerst bij Piaffe besteld en dat bevalt me uitstekend.
Toen ik de doos openmaakte dacht ik meteen "ow hier klopt helemaal niks van". Ze hadden de verkeerde chaps opgestuurd en de blauwe vlechtelastiekjes zaten er niet bij.
Maar toen ik de factuur zag werd het me allemaal duidelijk. De elastiekjes worden nog nageleverd en de chaps die ik besteld had waren uitverkocht, maar nu kreeg ik iets duurdere chaps opgestuurd voor dezelfde prijs als die goedkopere.

Piaffe heeft een mooie overzichtelijke site, een uitgebreid assortiment en zeer lage prijzen. Ik ben hier zeer over te spreken.
Haha!

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:21

Ik heb van de week voor het eerst bij Piaff een zweetdeken besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd wordt.

Heb net op jouw site gekeken figora, had ik dat gedaan voordat ik bij piaff de bestelling gedaan had, had ik bij jou zeker de maple red zweetdeken gekocht... (die zocht ik nl maar kon m nergens meer vinden), ben nu aan t twijfelen hem ook te bestellen... grrrr heeft iemand hier iets tegen deze paardenhebbedingetjeskoopziekte Cool

bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:17

vind het een top winkel,
spullen worden op tijd geleverd.
heb nog nooit problemen met ze gehad.

Firegurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:44

Ben heel tevreden over ze! Haha!

Snelle levering,en netjes ingepakt. Pling