Hoeveel is Kashmir waard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Belli

Re: Hoeveel is Kashmir waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 00:01

Weet je vraag er gewoon 2250 voor en schrijf ervoor vraagprijs, weet je het is maar de gek die het eraan geeft he (uitspraak he, niet op de pony) en zo kun je ook nog praten over de prijs!

xxx

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:30

Misschien kun je er 1750,-voor vragen, niet dat ik dat ooit voor deze pony zou betalen, maar er zijn meedere mensen in dit topic die hoger zitten met hun schatting, niet dat de pony dat ook waard is, maar geeft wel aan de kopers wellicht ook in die prijklasse kunnen denken. Er zijn mensen hier die 1000,- zeggen en mensen die 2250,-/2500,- zelfs zeggen, dat laatste ga je er niet voor krijgen, maar je kunt er net wat onder gaan zitten, als je rond de 1000,- zit komen er al vrij snel weet ik veel wie allemaal op af die goedkoop een ponietje proberen te kopen.
Als je net wat hoger gaat zitten valt die vage onderkant vd kopers al af en heb je meer kans dat de serieuze gegadigde overblijven in de catagorie rijponys .

Als je merkt dat je met zeer serieuze mensen te doen hebt waarbij je denkt dat de pony echt goed terrecht zal, komen die het bv ook niet erg vinden als je een keertje langs wilt komen enige tijd na de verkoop bv (mocht het redelijk in de buurt zijn) kun je als je merkt dat de prijs hun echt niet aanstaat wat zakken met de prijs dan heb je ook wat meer spelling als je heel weinig vraagt hou jezelf weinig speling meer over om wat met de prijs te doen, dat is voor kopers ook minder intressant.

De pony staat te koop zeg je, wat vragen ze ervoor dan??

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:37

Dit topic komt me bekend voor... Schijnheilig
Ik zag dat het niet een oud, omhoog gehaald topic is, maar ik weet zeker dat deze al een keer voorbij is gekomen. Haha!

On topic:
Voor zo'n doorsnee manegepony zou ik niet meer dan €650,- betalen

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 11:19

PeruaansePas schreef:
Dit topic komt me bekend voor... Schijnheilig
Ik zag dat het niet een oud, omhoog gehaald topic is, maar ik weet zeker dat deze al een keer voorbij is gekomen. Haha!

On topic:
Voor zo'n doorsnee manegepony zou ik niet meer dan €650,- betalen

Dat betaald je tegenwoordig wel voor een shetlander met papier en drachtig. Ik zou het op max. 1250 houden.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:54

lilykashmir schreef:
Het is niet mijn eigen pony. Hij is een manege-pony, maar omdat hij nog wel eens bokt in de galop, wordt hij eigenlijk helemaal niet meer ingedeeld. Vroeger was hij heel braaf en reed in de beginnerslessen en hij had toen nog wel eens periodes dat hij ging bokken in de galop. Nu is het zo dat hij het al een jaar heeft. De manege eigenaresse durft hem eigenlijk dus niet meer in te delen. Ik ben samen met nog een meisje de enige die er soms nog wel eens op rijden, maar dat is maar 1 of 2 keer per week, omdat wij niet vaker kunnen komen. Boos! De rest van de week staat hij stil, of wordt hij wel eens losgegooit. Maar het is dus zo dat hij niet echt op een hoog niveau rijdt, omdat hij een manege pony is. Hij staat ook te koop, ik mocht hem van de eigenaresse op het internet zetten, maar ik was ook wel beniewd wat jullie vinden wat hij waard is Knipoog

Waar staat hij op internet? Ik ken nog mensen die een pony zoeken, misschien kan ik hem aan hun aansmeren Knipoog zou wel leuk zijn