Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PeruaansePas schreef:Dit topic komt me bekend voor...![]()
Ik zag dat het niet een oud, omhoog gehaald topic is, maar ik weet zeker dat deze al een keer voorbij is gekomen.![]()
On topic:
Voor zo'n doorsnee manegepony zou ik niet meer dan €650,- betalen
lilykashmir schreef:Het is niet mijn eigen pony. Hij is een manege-pony, maar omdat hij nog wel eens bokt in de galop, wordt hij eigenlijk helemaal niet meer ingedeeld. Vroeger was hij heel braaf en reed in de beginnerslessen en hij had toen nog wel eens periodes dat hij ging bokken in de galop. Nu is het zo dat hij het al een jaar heeft. De manege eigenaresse durft hem eigenlijk dus niet meer in te delen. Ik ben samen met nog een meisje de enige die er soms nog wel eens op rijden, maar dat is maar 1 of 2 keer per week, omdat wij niet vaker kunnen komen.De rest van de week staat hij stil, of wordt hij wel eens losgegooit. Maar het is dus zo dat hij niet echt op een hoog niveau rijdt, omdat hij een manege pony is. Hij staat ook te koop, ik mocht hem van de eigenaresse op het internet zetten, maar ik was ook wel beniewd wat jullie vinden wat hij waard is
zou wel leuk zijn