Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik ben heel hard aan het werken om mijn angst te overwinnen (maar vechten tegen jezelf is echt niet makkelijk) helaas gaat dat nog met heel veel downs maar gelukkig soms ook een upje.
)
ik heb nog nooit iets gebroken wel een paar keer last gehad maar dat heb je wel vaker als je er af valt dit jaar ben ik er nog maar 4 keer afgevallen niet in 2005 maar in 2004 bedoel ik in 2005 nog geen 1 keer maar met springproef 2 keer er af gevallen maar alleen een beetje last gehad van mijn liezen maar na een dag was dat ook alweer over en ja buiten de stal pijnlijke tenen af en toe maar dat is alleen als ik niet uitkijk en een keer in mijn zei getrapt omdat mijn paardje aan een paardjes andere kont moest zitten en die trapte en dat kwam tegen mij dus pijnlijke zij maar nog nooit iets erg ofzo
) . Maar dat was niet heel erg..... 
( ff afkloppen
). Vroeger reed ik altijd in de les op een pony, waar ik iedere les gemiddeld 1 x aflag
. Daar had ik nog nooit iets ernstigs aan over houden. Als ik hier zo die dingen lees, mag ik wle van geluk spreken. Het enige wat ik er aan over gehouden heb, is een dagje spierpijn...
)