rijden in de storm??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Re: rijden in de storm??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:54

Ik vond zelfs het rijden in de binnenbak eng Clown Wat een herrie was het binnen zeg. En in de buitenbak waaide ik denk ik helemaal weg.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:47

Jippiekajeeee.... Paard was erg vrolijk door de wind. Het leek wel weer een driejarige Haha! Heb me kostelijk vermaakt Vork

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 00:04

Ja hoor. Buitenrit of buitenbak, maakt me niks uit.

Eef loopt extra voorzichtig door de gladheid (ze struikelt gelijk veel minder Clown ) en ze gaat heel hard tegen de wind in, maar verder zijn we wel normaal.

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 00:21

Ik heb het niet aangedurfd vandaag. Was zeker van plan te gaan rijden, toen ik binnen zat Haha!
Ik zou eigenlijk naar het bos gaan, met de trailer. Dat plan heb ik al van de baan geschoven. Toen dacht ik, dan ga ik wel op de weg een rondje maken....er stonden gewoon golven op de sloot! Nah...toch maar niet. Toen maar het grindpad af gewandeld....ben blij dat ik heel thuis ben gekomen...m'n oren tuteren nog van die wind!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 09:41

Rijden meestal niet, want dan gaat Maroush heel vervelend doen met d'r hoofd en wordt ze nogal druk. Heb gister wel in de storm en regen gewandeld omdat ze nu kreupel loopt (en wonderlijk genoeg was ze nog best braaf Lovers ).

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:08

heb geen binnenbak , ook geen buitenbak

als ik met regen en storm niet zou rijden blijven er in nl erg weinig dagen over wanneer je wel kunt rijden Haha! Knipoog

vind het alleen ivm mijn bril niet altijd een geslaagde move in de regen

en mijn paard loopt ook liever niet in de regen hij heeft er echt de schurft aan om met regen en wind te lopen (zeker met zijn kop in de wind)maar ja heeft die pech Tong uitsteken

moet zeggen toen ik gister als een verzopen katje afstapte dat ik m toch wel een beetje gelijk moest geven ,

nadeel van storm is rondvliegende blaadjes en troep
vinden ze eng en ze zijn in de regel met storm zoiezo wat "heter"/ meer opgewonden / eerder lekker leip

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:28

Ja hoor....meestal rijd ik wel gewoon.

Dan ga ik naar het bos ...daar waait het minder hard Haha!

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:49

Gister heb ik niet gereden, ik doe het paard en mij zelf er geen plezier mee Tong uitsteken Vandaag maar weer wel lekker rijden Haha!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:36

Heb geen binnenbak, alleen een buitenbak en ik rijd dan liever niet als het stormt. Rondom de bak staan een paar bomen die veel lawaai maken als het stormt. Ik zit dan niet relaxt op m'n paard dus doe ik het niet.