Wat vinden jullie hiervan????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 19:32

ja sando dat is dus echt zo. De boer geeft ze s;morgens hooi en dat hjeeft hij ook als tegen argument gebruikt op mijn opmerking dat wij ze voeren.....
er werd gezegd dat de boer het beste met zijn paarden voor heeft.. Maar dat betwijfel ik echt!!! Met fred is het dus een tijdje heel slchet gegaan. Hij hoestte (nog steeds trouwens) en werd veel te mager. Op de vraag of de boer eens wou kijken naar fred omdat hij zo mager werd en hoestte, kregen we het antwoord dat hij het maar al te best heeft en een prima conditie heeft (= gezond)... Kijk en missvchien dat het met deze info makkelijker wordt om voor te stellen dat deze man zijn paarden niet heeft om de paarden, maar om er mee te pronken en toch ook wel voor de verzorgers.... (leuke meisjes aan zijn huis... is dat niet waar elke oude single boer van droomt????)
Maar goed.. Ik weet niet of we hier verder mee komen. De pony wordt ook magerder (krijgt alleen brood) en het is duidelijk dat de verzorgers er geen mallemoer om geven. Wij hebben dan elf biks gekocht omdat wij fred niet kwijt willen.... Dit weet de boer overigens niet dat wij biks kopen...

en nog wat anders.. Lucky (pony) begint met luchtzuigen.... Verveling????
vandaag is hij dus weer niet gereden en we hebben hem tog maar op het land gezet... Ik wil niet dat die pony weg moet kwijnen in zijn stal omdat de verzorgers te beroerd zijn om hem echt te verzorgen!!!!
het is echt zielig!!! Vandaag wou hij echt absoluut zijn stal niet meer in....
Dat had hij vroeger nooit. Hij was heel makkelijk, maar nu moet ie met geweld in zijn stal worden gezet! Das tog niet normaal!!!!!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 19:37

Ja dit is een lastige situatie ja
Kan je niet met de vader van Wendy praten?