Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lundi schreef:Eigenlijk vind ik dat dierenartsen ook gewoon vaste tariefen moeten aanhouden!
PhiaBink schreef:Bij sommige stallen is het helaas verplicht om tegen Rhino te enten.
Tessebes schreef:PhiaBink schreef:Bij sommige stallen is het helaas verplicht om tegen Rhino te enten.
Idd, dat is voor mij dan ook de enige reden dat ik het laat doen.
sammetje schreef:De dierenarts die bij ons ent doet anders ook wel aan "lopende band werk". Hij gaat de stal in. Zegt paard even gedag en pats, spuit erin. Als je nog andere dingen wil weten betaal je hier ook nog apart voor. Ik vind het wel belachelijk dat mensen een andere DA laten komen omdat ie 2 euro goedkoper is maar het kan voor een DA ook een teken zijn om eens wat aan de prijzen te gaan doen toch?
Mijn dierenarts is ook niet zuinig als het om voorrijdkosten gaat. Hij rekent hier 35 euro voor (doordeweeks) en in het weekend iets van 45 euro. (of 47,50!!) Als ik op bokt vaak lees dat DA hier zo'n 20 euro voor vragen vraag ik me toch wel eens af waarom het hier dan zo duur is.
Voor de Rhino enting betaalde ik al zo’n 25 euro. Duur geintje dus…