ik zou hem gewoon inlatenslapen als een paard zoveel pijn heeft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou hem gewoon inlatenbakstertje schreef:Als het paard heel erg ziek is (ongeneselijk) is het hard om hem te laten leven, het klinkt hard maar je kunt hem dan beter af laten maken,
anders laat je het paard lijden en laat je hem alleen leven omdat je het zelf wilt.. en dan ben je egoistisch..
En een oud paard kun je net zo goed naar een rusthuis brengen, dan kan hij nog van zijn oude dag genieten

misschien niet leuk, maar hij heeft er niks aan als hij altijd pijn heeft 
das best zielig, waarom zijn ze dan gefokt 
lailapri schreef:. Ik bedoel in de natuur vechten ze ook tot het eind en de strerke overwinnen het..
judith_slu schreef:ben laatst op de zuidlaardermarkt geweest, en vaak zie je dan van die haflingerveuelntje als ze niet verkocht worden krijgen ze met hele partijen, een enkeltje italiedas best zielig, waarom zijn ze dan gefokt
Sosha schreef:Ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee. We doden toch ook genoeg andere dieren die nb. nog gezond zijn.
cissie schreef:zijn er dan echt mensen die bv in zo'n situatie besluiten om een paard (wat nog best gezond kan zijn) in te laten slapen/slager en daarvoor in de plek een ander paard te kopen???
. Mijn paard kan niet samen met een ander paard staan dus een rusthuis is geen optie. Ik hoop dat hij op stal gewoon doodgaat natuurlijk maar daar is geen garantie voor te geven. MissF schreef:Wat LOMP om je paard maar naar de slacht te brengen.
Als je echt om je paard geeft en hij/zij heeft veel pijn en het wordt niet meer beter heb je die 80 euro aan inslapen en op laten halen er echt wel voor nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!