Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chita1 schreef:Ik had ook een casco gekocht en vind het echt een rot ding. bij mij zit er een scherpe punt in die cap. En ook als ik hem strak doe glijd hij half af als je gaat galloperen. Ik heb nu een oude cap van een vriendin in gebruik en ben weer op zoek na een ander. Zou je de casco niet aanraden.
Dressage19 schreef:Ja idd, moest even mijn 'woede' kwijt om die uitspraakmaar reageer maar niet op wat ze zegt, spreekt voor zich denk ik
puiloog schreef:waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder capgroetje my
Breitling schreef:Op google staan geen foto's van de cap die ik heb, alleen andere modellen (minder mooie vind ik zelf) ik had er zelf ook al naar gezocht, zal eens kijken of ik aan een foto kan komen
Pebblesje schreef:Dressage19 schreef:Ja idd, moest even mijn 'woede' kwijt om die uitspraakmaar reageer maar niet op wat ze zegt, spreekt voor zich denk ik
t is een hij
Breitling schreef:even een prijs vergelijking.
mijn cap € 135
gpa cap € 289.94

QuijoSavan schreef:![]()
Deze heb ik, bij ons was tie €59. En dan van Merk Kalvakade (precies het zelfde, alleen andere tekst op voorkant).
Vind het een erg fijne cap!! Ook netjes!! (voor wedstrijden enzo)