Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
maar het helpt vast weer een beetje !) 
Ktje schreef:er stond laatst een artikel in de krant dat ze eindelijk wat gaan doen aan de paden in madestein.....dus misschien heeft het effect gehad
Ktje schreef:en je loopt nog het risico dat als je even via een fietspad gaat je hiervoor ook nog een bekeuring krijgt.
horseylove schreef:ze zijn er op dit moment mee bezig allen een beetje dom dat ze het in de zomer doen!
kunnen nu ruim een maandwachten tot alle paden zijn gedaan.
gaat je zomer lekker buiten rijden
Sjonniej schreef:horseylove schreef:ze zijn er op dit moment mee bezig allen een beetje dom dat ze het in de zomer doen!
kunnen nu ruim een maandwachten tot alle paden zijn gedaan.
gaat je zomer lekker buiten rijden
Je wilt een goed ruiterpad of je wilt het niet hoor.
Het is ook nooit goed. Eerst roept iedereen; Nu kan ik niet lekker buitenrijden en moet ik over het fietspad. En dan is het ook ineens niet goed als de gemeente er wat aan gaat doen.
Die gemeente heeft wel meer op het lijstje staan dan ruiterpaden. En een slecht wegdek op een drukke weg is wel belangrijker dan een ruiterpadje in het bos. Hoe groot je je ook wilt voelen als ruiter zijnde.
de paden waren dus nog niet af
er ligt nu zand over die steentjes
mooi zo !
.
haha )
Ktje schreef:en ik maar denken dat we binnenkort weer lekker zouden kunnen paardrijden. Afgelope maandag ben ik met 1 van onze manege paarden ten val gekomen dankzij 1 van de nieuwe stukken ruiterpad. Bij deze ruiterpaden zijn een soort hard kunstof matten gebruikt als drainage ofzo, maar die steken er nu al onderuit.....al 2 weken na opening. Dit veroorzaakte dus de val.

(Pannekoekehuisje)