die van mij gaat rond 9 uur sochtends naar buiten en rond zessen weer naar binnen! savonds staat ze dus lekker op stal! overdag staat ze wel in een wei van 1 hectare met 2 shetlandponies!
hij staat nu ong. van 08.00 tot een uur of 4 buiten. ligt een beetje aan het weer,als het erg slecht is staan ze korter buiten.en zómers staan ze buiten wanneer het licht is tot het donker word.en als het echt mooi is blijven ze ook weleens een nachtje buiten.
[***] staat nu van 2 tot 6/7 buiten, ligt beetje eraan hoe laat ik kom 's avonds. 's avonds krijgt ie altijd nog iig uurtje beweging of nog extra speeltijd in de paddock. Zomers gaat ie 24u het land op
meestal overdag in de wei en 's nachts in de stal+stoepje+bak, maar het verschilt nogal waar ze staan want we hebben meerdere weitjes (veel gras, wenig gras, geen gras) en meerdere stukjes "paddock". Maar ze staan iig 24/7 buiten
Mijn pony staat ongeveer 8 tot 10 uur per dag buiten. Hij gaat s'morgens om ongeveer half 9 naar buiten en komt rond een uur of 7 weer op stal te staan.
nu staan ze thuis, en hier hebben we maar een klein weitje, dus in de voormiddag staan er 2 buiten, 's middags wissel en de andere 2 buiten... ik denk dat ze elk zo'n 4 a 5 u per dag buiten staan nu in de zomer 24/7, behalve als ik op wedstrijd moet en soms (tijdens een hittegolf ofzo) laat ik mn ruin een paar dagen thuis binnen staan omdat hij altijd heel veel last heeft van de vliegen en de warmte
ik heb maar op 4 tot 6 uur gestemd. het wisseld een beetje,hangt van het weer af. als ze de wei op kunnen wat langer dan op de padox. zomers staan ze overdag wel een uurtje of 11/12 buiten,snachts altijd binnen.