Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Bezie het ook eens vanuit de verkopende partij. Stel dat het paard niet wordt goedgekeurd, terwijl dit niet terecht is? Ik heb het namelijk een paar keer zien gebeuren dat paarden werden afgekeurd terwijl daar geen enkele reden voor was. Zit je wel met een paard waar een negatief aankoop advies voor is gegeven.
IngridM schreef:Ik zou het niet vertrouwen in ieder geval..........
gomir schreef:Ik check dat altijd al voor ik ga kijken...
! ikke schreef:mylano, ik heb het in voorkomend geval niet over foto's maar over een klinische keuring.
ikke schreef:Het zal niet de eerste keer zijn dat een paard onterecht wordt afgekeurd
ikke schreef:Ook keuringen zijn ook niet zaligmakend en die indruk wordt nu ook een beetje gewekt.
ikke schreef:Ook keuringen zijn ook niet zaligmakend en die indruk wordt nu ook een beetje gewekt. Blijft dat als jij geen goed gevoel hebt bij de weigering, je het paard gewoon moet laten staan.
Sjuimpje schreef:Heel goed dat je het dier hebt laten staan.
En voor de volgende keer: Bij het eerste gesprek per mail/foon altijd eerst vragen of je het dier volledig mag keuren onder voorbehoud dat de keuringskosten voor de eigenaar zijn.
Citaat:Maar een keuring weigeren vind ik erg raar.
Sjuimpje schreef:En voor de volgende keer: Bij het eerste gesprek per mail/foon altijd eerst vragen of je het dier volledig mag keuren onder voorbehoud dat de keuringskosten voor de eigenaar zijn.
Ineke2 schreef:Sjuimpje schreef:En voor de volgende keer: Bij het eerste gesprek per mail/foon altijd eerst vragen of je het dier volledig mag keuren onder voorbehoud dat de keuringskosten voor de eigenaar zijn.
Als je het zo stelt, zou je bij mij niet eens hoeven komen kijken. Keuren mag...maar keuringskosten zijn voor de eventuele koper niet de eigenaar van het paard.
!