QuijoSavan schreef:...of geen tijd hebben (waarom heb je dan een paard) hebben we een molen.
Sorry, dit vind ik erg kort door de bocht. Mijn dagen zijn volgepland, en als er ook maar iets tussen komt (bijvoorbeeld file op de weg) loopt mijn hele schema in het honderd. Omdat de wegen dichtslibben, en er mensen niet kunnen autorijden: moet ik daarom afstand doen van mijn paard?
Ik werk 40 uur in de week en reis 15 tot 20 uur in de week om mijn paarden te kunnen bekostigen. Ik heb het liefst dat mijn paard twee keer per dag die box uit komt voor een uurtje, dan 's avonds een keer 2 uur. Als dat alleen maar kan door middel van een stapmolen: soit. Ik kan de mensen op stal iig niet zo gek krijgen dat die 's morgens met mijn paard een uur gaan wandelen, en zelf red ik dat niet (mede door de files) ...

. Daarom komt hij ook nog dagelijks in de molen.
Erg sneu vind ik dat, je moet een paard geen 22 uur opsluiten, je gaat zelf toch ook niet de hele dag op de WC zitten waar je poept en eet en niet uitkan?
Moet je toch eens bij ons komen kijken: daar staan de paarden in de molen van juist héél actieve mensen!! Juist van níét luie mensen die graag extra lopen om elkaars paard nog lekker een uurtje te laten stappen.