Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Ik zou ook voor een GP gaan denk ik. Zie idd allemaal verhalen van mensen die een dressuuur SBS hebben gekocht en toch liever een GP zouden willen hebben.
Evenaar schreef:Idd, ik zou ook voor mijn zadel opkomen![]()
Voor mij zou een GP denk ik fijner zijn omdat ik vooral buiten rij en in de toekomst lange tochten wil gaan maken.
Maar ik hoef helemaal geen HM zadel meer, ik heb mijn droomzadel gevonden en nog 2e hands ook!! Nieuw was hij helaas niet te betalen.....
Pellie schreef:ik zou hem dus ook blindelings kopen i've i had the money zie zoiets meteen zitten. maar er komt nogal wat verzendkosten overheen volgens mij?
PP weet jij dat nog?
PeruaansePas schreef:
Dat klinkt net alsof het dressuurzadel niet zo goed/fijn zou zijn...
Ik ben in elk geval erg blij met mijn dressuurzadel.Ik ken vooralsnog alleen mensen met een dressuurmodel en van deze vier (mijzelf incluis) ken ik niemand die hem zou willen ruilen.
Marijke80 schreef:De reden dat ik dus dit topic gestart ben is dat ik nu een Barefoot heb, voor buitenritten bevalt hij prima, maar wanneer de training wat dressuurmatiger wordt, dan loop ik tegen het 'probleem' aan dat je toch behoorlijk breed zit, waardoor het lastig is je benen aan te leggen. En ik had gehoord dat dit bij de Flexion SBS niet het geval is.
En ik heb een IJslander en wil wel zeker weten dat het goed ligt. Is toch wat anders als de normale rijpaarden![]()
Wie kan mij vertellen hoe de bevestiging is van de beugelriemen. Ik heb al wel begrepen dat ze eraf kunnen gaan als je valt, maar is het een rechte pin waar de beugelriem overheen hangt of zit er aan de zijkant nog wel zo'n opstand stukje met een draaipunt, zodat hij naar beneden kan. (hoe leg je dit anders uit??)
Marijke