Meestal rijden ze gewoon aan één stuk door, hooguit even een chauffeurwissel onderweg en een stop bij een tankstation(tanken, wc en wat eten). Lovemaan; ik ga regelmatig naar SGW's en die zijn voor mij regelmatig meer dan 3 uur rijden. Dan stop ik niet onderweg(of ik moet nodig naar de wc moeten
). Als ik aankom kijk ik even of alles goed is en geef ik wat water als ze willen. Meestal haal ik bij Ot ook de bandages er dan af als ik die er al om heb. Het zeiltje heb ik nooit dicht. Als het regent zou ik wel willen, maar mijn paarden hangen zo ongeveer over de voorstang als ik dat ding omlaag wil halen
Uitladen onderweg doe ik al helemaal nooit
Zie je me al staan langs de snelweg
En straks wil er één niet meer op, sta je daar. Gewoon lekker doorrijden, des te eerder ben je er ook
Die van mij staan trouwens met de SGW's flink lang op de trailer. Meestal een uur of drie heen, toch al snel een uur of 6 op de wedstrijd(twee keer eraf om te rijden) en dan nog 3 uur terug. Heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad
(otje zeurt iig niet als ik na de springles eens een uurtje of twee op stal blijf helpen. Die staat wel prima op die trailer, is zijn rijdende stal
)
Dus dat zit wel snor. Ik ga zelf ook mee. Ik ga er een week ongeveer van te voren heen, kan ik Narbella zelf ook lekker rijden, en beter leren kennen, en dan gaan we met zijn allen naar Nederland. Met de vrachtwagen, dus geen trailer.