wanneer gingen jullie over naar de paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Re: wanneer gingen jullie over naar de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:04

Op m'n 16de, de rede was dat mijn pony te oud werd en ik te groot werd. Ze staat nu op de weide en ik heb nu een paard.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:16

Ik was 12 toen ik op een paard ging rijden...ik ben nu 15. Ik ging op mijn 13e wedstrijden rijden in de L1 en ben nu M2. De reden was dat mijn pony te klein was Boos! jammer....maar een paard is ook heel tof Lachen

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:59

Toen ik 15werd en moest van de manege omdat ik tussen allemaal kinderen reed van 9à10 jaar. Te groot voor de pony's heb ik mij nooit gevonden, ben nu nog steeds 1.54 dus ik kon er nog gemakkelijk op maar ik werd te "oud" Rolleyes

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:16

Ik was net 15 toen ik de overstap maakte.

Mijn E-pony was kreupel en we wilden er een leuk jong paard bijkopen om mijn E-pony alle kans op herstel te bieden.
Toen hij weer beter was moest ik kiezen en toen heb ik voor mijn paard gekozen, de E-pony is toen dus verkocht en sindsdien rijd ik bij de paarden Haha!

Heb daarna nog een tijdje zowel paard als pony gereden omdat ik nog een D-tje had bijgereden voor de ABOP, maar ik moet wel zeggen, als je eenmaal bij de paarden start is bij de pony's lang niet zo leuk meer Haha!