Waar zouden jullie voor kiezen: binnen of buiten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Waar zouden jullie voor kiezen: binnen of buiten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:32

Ligt aan het soort paard dat je hebt. Voor de merrie waar ik recreatief op rijd zou ik voor buiten kiezen, is ook exact wat we nu hebben en bevalt me prima. We hebben echter ook een aantal wedstrijdhackney's op stal staan, deze hebben hoefijzers, zijn nogal zot en kunnen niet op de wei ivm grote kans op blessures. Wel komen ze iedere dag los in de bak om even uit te kuren. Voor deze pony's zou ik dus binnen kiezen, comfort voor beiden eigenlijk. Maakt namelijk niet uit of de bak binnen of buiten is, tenminste......als het vriest kunnen ze als er een binnenbak is ook nog uitrazen, en dat kan dan met een buitenbak niet!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:19

Als ik daaruit zou moeten kiezen zou ik nog even verder zoeken, ik wil namelijk dat m'n paardej dagelijks naar buiten kan, maar ik wil haar ook bijna dagelijks beweging kunnen geven omdat ze anders explodeert en dat gaat niet in een blubbak. Ik kies dus voor mijn paardje en dan zou ik dus nog even verder zoeken.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:22

Zeker weten buiten!!!!!