Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mayo schreef:De kleuren trouwens op de site van Equestrian Nomads, komen die overeen met hoe ze in het echt zijn?
De neopreen, vraag je die apart aan? Dat zie ik niet zo snel op de site.

Mayo schreef:Zullen de Biothane halsterhoofdstellen en teugels van Equestrian Nomads eigenlijk hetzelfde zijn dan die van Goedhard? Scheelt nogal in prijs namelijk
Fasel schreef:Als je heel goed kijkt naar het hoofdstel van Marek in holten (met frontriem) en die laatste (zonder frontriem maar met neopreen) dan kun je het verschil zien. Helderder en anders afgewerkt.
Mayo schreef:Fasel schreef:Als je heel goed kijkt naar het hoofdstel van Marek in holten (met frontriem) en die laatste (zonder frontriem maar met neopreen) dan kun je het verschil zien. Helderder en anders afgewerkt.
En welke is dan de 'goede' volgens jou? Die met of zonder frontriem?

Mayo schreef:Die zonder frontriem van Marek, is dat hetzelfde materiaal/afwerking als die van Maraak op de eerste foto's? En dus degene van E.N.? Want die vind ik wel erg mooi
Mayo schreef:En die van Marek is de 'betere' van die twee zonder frontriem? Of zijn ze allebei goed?
Heb je ze beiden bij E.N. vandaan gehaald?
Fasel schreef:Mayo schreef:Fasel, zijn je teugels ook van biothane? Of zijn die van Zilco?
TEugels van Biothane. Alles van Equestrian Nomads weg.
Ennnnnnn....... binnen niet al te lange tijd komen mijn nieuwe speciale teugels. Zelfde materiaal maar dan blauw/geel. Limited Edition
Ruudjw schreef:Whoah, en dan claimt ze nog dat ze geen penny meisje is }>
Enne, die heb je toch al niet in KWB hoop ik, anders moet ik alsnog een zwaardere zonnenbril aanschaffen.
Zeggeh, wie had er hier een mooie deken voor zijn knol gekocht????
Pennyjongetje

. Die is ook felgeel. Maar ja, jij wil nu al bestellen natuurlijk. 

Ehhh.....
Mayo schreef:Je komt zeker niet naar Austerlitz ook? Of wel?