waarom geen interesse??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rowy

Re: waarom geen interesse??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:53

Ik denk niet dat ze bedoeld dat ze het raar vind dat mensen zoals wij (bij wie het geld niet op zijn rug groeit) dat paard niet kopen, maar meer dat ze het raar vind dat er ook niemand dat paard koopt die geld en ruimte zat heeft voor een grasmaaier. Ik bedoel, er zijn best veel mensen die stikken in het geld, en als die het dan leuk zouden vinden om een paard in de achtertuin te zetten, dan nog kiezen die voor een helemaal gezond dier. Terwijl ze dus paarden laten staan die nog jaaaaaaaaaaaaaren mee kunnen, maar die niemand wil omdat ze iets mankeren waar ze vaak in de wei geen last van hebben. Als ze er in wei ook last van hebben wordt het anders natuurlijk.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:00

Ten eerste zijn er niet zo onwijs veel mensen die geld en ruimte zat hebben, maar stel dat ik dat wel zou hebben en ik zocht ook nog eens gezelschap voor mijn paard zou ik zelf voor shet of een pony gaan, omdat die net even minder gauw iets hebben en een heel stukje goedkoper in onderhoud, bovendien genoeg pennymeisjes is de buurt die een shetje willen knuffelen zodat hij ook als gezelsschapspaard aan zijn aandacht komt.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:22

De enige optie die je hebt is het paard op een pension te stallen, waar meerdere paarden staan die niet meer gereden worden. Daar zou hij nog goed verzorgt worden en op wei kunnen rennen, etc. Maar dan kom je dat zelf aan het betalen. Bij mij op het pension staan meer van deze paarden, maar de eigenaren betalen het voor de goede oude dag van het beestje. Als je er dus om geeft zou je dat kunnen doen, want de meeste mensen willen juist een paard waar je op kan rijden, en dan maakt de hoogte van de schoft niks uit.

Misschien zou iemand wel zo een paard willen om hun paard wat wel bereden wordt te vergezellen, zodat ie niet alleen staat. Dat zou ik wel doen later. Misschien kan je in de advertentie dus erbij schrijven dat hij goed gezelschap is voor andere paarden die een maatje nodig hebben (als ie het goed met andere paarden kan vinden Knipoog ) Veel succes ermee