Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Een onbeleerde bonte shetmerrie van 6 jaar oud, geen papieren, paspoort of entingen voor €300,-. Maar ze was zo leuk
). Hardstikke lieve merrie, kan er zo mee de weg op, schrikt helemaal nergens van. Maar ook gewoon echt een super karakter.. 
Supertje schreef:Voor Jordy vind ik het moeilijk om te zeggen. Toen ik hem ruim 2 jaar geleden kocht waren de prijzen voor tinkers torenhoog, €3000 of meer was een normale prijs (nu vaak nog), ongeacht hoe ze eruit zagen en of er papier bij zat of niet. Persoonlijk vind ik dat erg veel, zeker voor het type paard.
Ik heb voor Jordy toen €2000,- betaald, zeker een eind onder de prijs die normaal betaald werd voor een tinker. Hij was erg mooi, heel correct gebouwd, mooi getekend, en kan zeker voor een tinker heel heel goed bewegen. Hij was 4 jaar oud. Tot nu toe alles mee dus, alleen was hij onder het zadel zo gek als een deur, niet echt wat mensen over het algemeen in een tinker zoeken.....
Maar alles bij elkaar denk ik dat het wel een nette prijs was.
Inmiddels is hij superbraaf en is opgenomen in het stamboek met een 1e premie en ster, dus nu zal ik hem waarschijnlijk voor meer kunnen verkopen.
Voor Tinkerbell hebben we absoluut teveel betaaldEen onbeleerde bonte shetmerrie van 6 jaar oud, geen papieren, paspoort of entingen voor €300,-. Maar ze was zo leuk
Hoewel die handelaar er niet blij mee was.. Hij had haar als hij haar nog had gehouden wel voor meer kwijt gekunt..