Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
risje schreef:zo lang als ik bij van Diest kom mogen ze naar buiten en dat is toch al zo'n 8 jaar. Maar goed weidegang is dus mgelijk en daar ging het om;-)
Roefs schijnt idd erg mooi te zijn qua accomodatie, heb alleen vermoeden dat die wel stukje duurder zijn dan waar je nu staat.
Hopen dat het wat wordt en je snel wat vindt!!
orionneke schreef:Misschien kun je op Olen in breugel je paard bij vd Oever stallen? Hebben binne/buitenbak. En als je vraagt of ze hem op de wei zetten zullen ze dat ook wel doen. Is alleen niet een pensionstal in die zin dus erg rustig.
Koortje schreef:orionneke schreef:Misschien kun je op Olen in breugel je paard bij vd Oever stallen? Hebben binne/buitenbak. En als je vraagt of ze hem op de wei zetten zullen ze dat ook wel doen. Is alleen niet een pensionstal in die zin dus erg rustig.
Ja die ken ik, stal is van de broer van een vriend van ons. Alleen zitten ze vol, en hebben ze geen buitenbak maar rijden ze op de wei. De binnenbak is vrij klein. Dat was inderdaad een optie geweest.
@ Branca, bedoel je nou niet Dekkers?? Ik weet nog niet precies waar het nou is...
risje schreef:Heb zelf trouwens ook paar maanden bij teunisse gereden, verzorgde toen Mirakel, ken je die nog?
Branca schreef:Mieke, ik bedoel inderdaad Dekkers.
Als je nu vanuit Teunisse komt, sla je rechtsaf richting Cor en dan meteen links.. die rijd je uit. Dan kom je aan eind van dorp. Steek je daar de Broekdijk over richting 'bos' en dan ga je linksaf en die rijd je uit, dan kom je op het Heerendonk.
Daar staan een aantal boerderijen bij elkaar. Als jij naar huis rijdt en je gaat linksaf richting kanaal, zie je schuin rechts paarden in de wei staan.
(weet jij trouwens hoelang eea nog afgesloten is richting Breugel?)
orionneke schreef:De bak vrij klein?? Ben jij meer gewend dan een 20x40 bak?? Ze hebben wel degelijk een buitenbak....maar dat ze daar niet in rijden wil niet zeggen dat ze er geen hebben. Vol....nou dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk er is nog een meisje weggegaan die er 5 had.
MIsschien bedoel je meulendijks.
Samsam schreef:Lijkt me moeilijk om voor dat bedrag iets anders te vinden, ik betaal 275,- voor zoiets!
Samsam schreef:Lijkt me moeilijk om voor dat bedrag iets anders te vinden, ik betaal 275,- voor zoiets!