Wat vinden jullie prettiger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie prettiger om mee te rijden?

Minichaps met jodphurs
24 (41%)
Rijlaarzen
34 (58%)

Totaal aantal stemmen: 58

Anjatjeuh

Re: Wat vinden jullie prettiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 20:56

leren laarzen *LOL*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:07

Eerst reed ik met rubberen rijlaarzen, toen een tijd met rijschoenen en chaps. Nu met leren laarzen en dat bevalt het beste Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:10

ik ben begonnen met me gewoone ehm...groene laazen van de boerenbond ofzo....toen rubberen laarzen..toen de lerenlaarzen di me ma nie meer pasten..die zijn kapot gegaan..nu heb ik rubberen laarzen en als ik uitgegroeid ben wil ik weer leren laarzen...dat zit egt toppie!!!!!

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:15

Jodphurs! Vooral in de zomer veel lekkerder! Nu rijd ik met van die dikke winterlaarzen, dat is ook een goede uitvinding hoor Bloos Mn tante vond nog een paar op zolder Pling Nou daar zeg je geen nee tegen als je tenen dr af vriezen Knipoog !

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:23

Ik heb eerst met laarzen gereden, toen overgestapt naar johdpurs met chaps, later alleen nog maar johdpurs. Maar ik merk dat mijn beenhouding erg verslechterd is, want toen ik laatst met laarzen reed voelde mn benen wel erg recht en prettig Lachen Wil nu weer vaker met laarzen gaan rijden, al zitten johdpurs wel veel lekkerder en makkelijker Clown Dus wissel het een beetje af Lachen

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:28

Ik rij al 5 jaar bij mij thuis met johdpurs en mijn beenhouding is niet verslechterd. Verward